راهنمای خرید لپ‌تاپ

 

توجه داشته باشید این رده‌بندی‌ صرفا گروه‌های رایج بازار را تعریف می کند به عنوان مثال برخی مدل‌های سونی با قیمت ۳ میلیون تومان دارای پردازنده‌های دو هسته‌ای سری Core i5 هستند. در نتیجه عواملی مثل برند، جنس بدنه، کیفیت تصویر و امکانات جانبی روی قیمت تاثیر مستقیم دارند.

ادامه مطلب ...

جهاد نکاح دو دختر اتریشی در سوریه (+عکس)

والدین این دختران که در اصل پناهندگان بوسنیایی هستند و بعد از درگیری‌های قومی دهه ۱۹۹۰ به اتریش آمده‌اند اعلام کردند که این پیام‌هایی که به دخترانشان نسبت داده شده، توسط آنها نوشته نشده است.
ادامه مطلب ...

با بوی دهانتان خداحافظی کنید

 

شاید شما نیز افرادی را دیده باشید که بعضاً از بوی بَد دهان خود ناراحت می باشند.
ادامه مطلب ...

اسپند دوای 70 بیماری است

 

پیامبر اکرم صلی الله و علیه می فرماید: از اسفند درخت یا برگ یا میوه‌ای نمی‌روید، مگر آن که فرشته‌ای بر آن گماشته شده است تا آن را به آن که باید برساند.

ادامه مطلب ...

آرامگاه حضرت حوا کجاست؟+عکس

جده را محل هبوط حواء و نیز منزل و مدفن وی دانسته‌اند. به گزارش منابع سده ۱۴ق. بر قبر وی که در قبرستانی بیرون شهر و در یک کیلومتری دروازه شرقی جده قرار دارد، سه گنبد بر سر، شکم و پای او وجود داشت.
ادامه مطلب ...

نشانه شیعه‏ بودن چیست؟

و به خدا سوگند شیعه ما از آن هنگام که خداوند والا نام جان پیامبرش را گرفت همچنان ما را یارى مى‏کند و به خاطر ما نبرد مى‏ کند...
ادامه مطلب ...

سال 93 مبارک!

صمیمانه ترین تبریکات نوروزی ما را پذیرا باشید. برای شما در سال 93 بهترین شادی‌ها، خوشی‌ها و والاترین آرامش‌ها را آرزومندیم.  

بشرویه تاک