گلشیفته فراهانی این بار کاملا برهنه شد! +تصویر

تصویر برهنه گلشیفته فراهانی، بازیگر فراری، روی جلد تازه‌ترین شماره مجله فرانسوی "ایگوییست" (Égoïste) قرار گرفت.   

 

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز به نقل از وب سایت تقاطع، تصویر برهنه گلشیفته فراهانی، بازیگر فراری، روی جلد تازه‌ترین شماره مجله فرانسوی "ایگوییست" (Égoïste) قرار گرفت.

 

 

 

 

"ایگوییست" یک مجله تخصصی عکس است که در فواصل زمانی نامنظم منتشر می‌شود و عکاسان مطرح جهان با آن همکاری می‌کنند.

هفدهمین شماره این مجله در سی‌وهفتمین سال تأسیس آن و در دو جلد منتشر شده که تصویر روی جلد نخست آن به "کیت بلانشت" (CateBlanchett) بازیگر استرالیایی اختصاص یافته و عکسی از گلشیفته فراهانی نیز روی جلد دوم این شماره‌ از ایگوییست قرار گرفته است. عکاس هردو عکس "پائولو راورسی" عکاس مطرح مُد است.

 

گلشیفته فراهانی در تابستان گذشته در گفتگو با نیویورک‌تایمز فاش کرده بود که در مقابل دوربین این عکاس ایتالیایی مقیم پاریس برهنه شده است. او در آن گفتگو با اشاره به جنجال به وجود آمده بعد از انتشار عکس‌های برهنه‌‌اش در فیگارو در سال ۲۰۱۲، گفته بود: «وقتی که این ایده را مطرح کرد، گفتم: ببین پائولو، من تا به حال مشکلات زیادی به‌خاطر این ماجرا داشته‌ام. بهتر است از این کار صرف‌نظر کنیم. ولی بعد با خودم گفتم: اگر پائولو راورسی این عکس‌ها را نگیرد چه کسی بگیرد؟ انگار از تن من عبور می‌کرد و از روحم عکس می‌گرفت!»

 

نیویورک‌تایمز در همان زمان پیش‌بینی کرده بود که انتشار عکس‌های برهنه جدید "گلشیفته" احتمالا جنجال دیگری را برای وی به همراه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد