گریه ی فراق دین و قرآن

یکی از شیفتگان حضرت بقیه ا...(عج) در سالهای اخیر تشرفی به محضر مقدس آن حضرت داشته که جریان تشرفش را چنین نقل نموده است:

حرم مطهر خلوت بود و من در اطراف ضریح مشغول زیارت بودم. ناگهان متوجه شدم آقای بزرگواری در حال مناجات با خدای خویش است و دعایی سوزناک و منقلب کننده بر زبانش جاری است و چنین می گوید:

(پروردگارا! این دین تو است که اکنون به خاطر فقدان( و عدم دسترسی مردم به) نماینده ی تو و جانشینت در زمین گریان شده، پس خدایا رحمت خاص خود را بر محمد و آل محمد نازل فرما و در ظهور آن حضرت عجله کن تا به دینت رحم کرده باشی. خدایا و این قرآن کتاب توست که برای غیبت ولی تو گریان شده پس رحمت خاص خود را بر محمد و آل او نازل کن و در فرج امام زمان(عج) عجله کن تا به قرآن رحم کرده باشی.(و او را از غربت به در آوری).
ای محبوبم، ای پروردگار مهربان! این چشمهای مؤمنین است که در فراق ولیت گریان شده، پس صلوات و رحمت بی پایانت را بر محمد و آل محمد فرو ریز و در فرج آن حضرت عجله کن تا به مؤمنین رحم کرده باشی. پروردگارا رحمت خاص خود را بر محمد و آل محمد فرو ریز.)
این عالم بزرگ می گوید: من وقتی این جملات را شنیدم، منقلب شدم، برگشتم ببینم این آقای بزرگوار کیست که چنین با خدای خود راز و نیاز می کند و چنین انقلاب عظیمی در کشور دل برپا نموده است. با آنکه چند نفر بیشتر در حرم نبودند و حتی اگر او به طرفی می رفت از این طرف ضریح هم می توانستم او را ببینم، اما هر چه به دنبالش گشتم، اثری از او نیافتم و فهمیدم که مولایم حضرت بقیه ا...(عج) را زیارت کرده ام.(1)
لازم به ذکر است این دعایی که امام عصر(عج) در حرم امیرالمؤمنین(ع) خوانده اند، در حقیقت به ما یاد می دهد که همیشه به یاد آن حضرت بوده و برای ظهورش دعا کنیم، لذا عین دعا را برای شما نقل می کنیم:
 

بسم ا... الرحمن الرحیم
اللهم هذا دینک أصبح باکیا لفقد ولیک فصل علی محمد و آل محمد و عجل فرج ولیک رحمه لدینک، اللهم و هذا کتابک أصبح باکیا لفقد ولیک فصل علی محمد و آل محمد و عجل فرج ولیک رحمة لکتابک، اللهم و هذا أعین المؤمنین أصبحت باکیا لفقد ولیک فصل علی محمد و آل محمد و عجل فرج ولیک رحمة للمؤمین.
اللهم صل علی محمد و آل محمد.(2)


پی نوشت:
1ـ کتاب در اوج تنهایی و راهی به سوی نور، ص169 /// 2- ملاقات با امام زمان(ع) در عصر حاضر، ص157



 
نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:34

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد