فرماندار بشرویه از وضعیت مسکن مهر در این شهرستان اعلام رضایت کرد

فرماندار بشرویه از وضعیت مسکن مهر در این شهرستان اعلام رضایت کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: پروژه مسکن مهر با حدود 30 تا 35 درصد پیشرفت در بشرویه از وضعیت خوبی برخوردار است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد صولتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان اظهار امیدواری کرد که با انتقال مشکلات ایجاد شده در این طرح به مسئولان مربوطه و با پرداخت به موقع دوره‌های بعدی وام مسکن مهر در اواسط سال آینده شاهد اتمام طرح مسکن مهر در بشرویه باشیم.
مدیر کل تعاون خراسان جنوبی نیز با اشاره به بازدید خود از پروژه مسکن مهر بشرویه به پیشرفت امیدوار کننده آن در بشرویه اشاره کرد و افزود: نهضت مقدسی که در دولت‌های نهم و دهم در ارتباط با مسکن و خانه‌سازی آغاز شده است با قدرت ادامه پیدا می‌کند و ما با تمام توان تلاش می‌کنیم مشکلات این حرکت مقدس برطرف شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی این نهضت عظیم و خانه‌دار شدن تعداد زیادی از متقاضیان مسکن در کشور و استان باشیم.
حسین خوشایند افزود: تسهیلات مسکن مهر از طریق بانک مسکن سریع‌تر در اختیار تعاونی‌های مسکن مهر قرار می‌گیرد و بزرگ‌ترین طرح مسکن‌سازی در طول تاریخ این شهرستان با اعتباری معادل 18 میلیارد تومان با زمینه اشتغالزایی مناسب زمینه‌ساز حل مشکل مسکن جوانان منطقه است.
سرپرست شعب بانک مسکن استان خراسان جنوبی نیز با اشاره به پرداخت قسط اولیه وام مسکن مهر به تمامی متقاضیان در بشرویه گفت: سقف وام مسکن در سال‌های آینده بیشتر و مراحل دریافت این تسهیلات نیز آسان‌تر می‌شود.
مالک سعید ادامه داد: بانک مسکن به تمام اقشار نیازمند تسهیلات مسکن وام پرداخت می‌کند.
در ابتدای این جلسه چند تن از مدیران عامل تعاونی‌ها‌ی هفتگانه مسکن مهر بشرویه با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌ها به بیان مشکلات خود در پروژه‌های ذکر شده پرداخته‌اند که از جمله این مشکلات، کمبود شبکه آبرسانی و برق‌رسانی، مشکل آزادسازی وام اولیه و تأمین سوخت گازوئیل که در این اواخر با ثبت نام اینترنتی با مشکلاتی مواجه شده است بود. 
  

به نقل از خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد