به نام خدایی که در این نزدیکی است

به نام خدایی که در این نزدیکی است


مردم بنده دنیایند دین را بر زبان دارند تا زندگیشان را بدان سامان دهند پس آنگاه که آزمایش فرا رسد دینداران اندک خواهند بود.

خدایا بجز خودت به دیگری واگذارم مکن.
خدایا به که واگذارم می کنی؟ آیا به خویشاوندی که از من ببرد یا به بیگانه ای که مرا از خود دور کند یا به کسانی که خوارم شمرند و تویی پروردگار من و زمامدار کار من-
ای خدا قرار ده بی نیازی در نفس من و یقین در دلم و اخلاص در کردارم و روشنی در دیده ام و بینایی در دینم.
ای خدا دیده بصیرت ما را بگشا ؛ بجوئیم آنچه حقیقت است ؛ ببینیم آنچه حقیقت است و دست یابیم به آنچه حقیقت است . که اگر حلاوت این جستجو را بچشیم به هیچ شیرینی مادی بسنده نخواهیم کرد ؛
خدایا هر لحظه عشقم را فزون فرما و دیده ام را بینا و روحم را سرشار از معنویات ...

این سخنان از ارباب سالار آزادگان جهان ((حسین ابن علی(درود خدا بر او باد) )) است.

یادمان باشد
همیشه آزاده باشیم

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:04 http://www.shoppingcity.ir


سلام و خسته نباشید؛
چند وقته مطالب وبلاگتون رو چک میکنم،موضوعات جالبی آپلود میکنین.
خوشحال میشم از سایت من دیدن کنید.
موفق و پیروز باشید دوست عزیز.
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد