مصاحبه با نسل سومی

مصاحبه با نسل سومی

گفتم: کی هستی و از کدوم نسلی؟ ... گفت: جوانی از نسل آزاد !
گفتم: اسمت چیه ؟ ... گفت: تو شناسنامه حسین, اما مایکل صدام میکنن.
گفتم: چرا مایکل؟ ... گفت: دوست دارم, جدیده, امروزیه

گفتم: اسم حسینو کی برات انتخاب کرده؟ ... گفت: مادر بزرگم, خیلی پیره.
گفتم: اسم حسین تو رو یاد چی میندازه؟ ... گفت: گریه و زاری و دو روز تعطیلی !

گفتم: حقیقت حسین همینه؟ پس چرا سیاه پوشیدی ! ... گفت: دوستام همه سیاه پوشیدن !
گفتم: چطور عزاداری میکنید ؟ ... گفت: من ارگ میزنم !

گفتم: از اسلام چی میدونی ؟ ... گفت: چیزایی مثل مسجد و روضه و گریه
گفتم: نشونه اسلامت چیه ؟ ... گفت: تو شناسنامم با خط زیبا نوشتن.

گفتم: مذهب چی ؟ ... گفت: یعنی چی, مسلمونم دیگه !
گفتم: از فرهنگ چی میدونی؟ ... گفت: منظورت آثار باستانیه !

گفتم: و خیلی چیزای دیگه ! ... گفت: فرهنگ ما خیلی قدیمیه. ما چیزای جدیدی میخوایم.
گفتم: چه چیزایی جدیده ؟ ... گفت: رمّانهای عشقی, جاز و رپ ....

گفتم: جلال آل احمد کیه ؟ ... گفت: نمیدونم شاید یکی از میدونای میوه فروشی تو تهران.
گفتم: از فرهنگ غرب چی میدونی ؟ ... گفت: خیلی چیزا, آزادی روابط دختر و پسر و مد, لباس و مو

گفتم: دیگه چی ؟ ... گفت: فیلمای جذاب, شوهای خارجی و محبت به حیوانات
گفتم: علم و تکنولوژی چی ؟ ... گفت: با پول میشه تکنولوژی رو خرید اما عشقو نه !

گفتم: از قبل از انقلاب چی میدونی ؟ ... گفت: میگن مردم تو رفاه کامل بودن !
گفتم: چه کسایی اینا رو میگن؟ ... گفت: بابام, مامانم, داییم, همه... !

گفتم: دیگه چی میگن ؟ ... گفت: میگن مردم خیلی آزاد بودن !
گفتم: دیگه چی میگن ؟ ... گفت: از جنسای آمریکایی, از خود آمریکاییا و محبتاشون!

گفتم: از کاپیتولاسیون, حق توحش, مستشارای نظامی چی ؟ ... گفت: برای خدمت کردن به ما اومده بودن !
گفتم: از فساد , مشروب فروشیا ... چی ؟ ... گفت: فساد یعنی چی, مردم آزاد بودن !!

گفتم: از شکنجه‌ها, اعدامها, تبعیدها چی ؟ ... گفت: خیلیهاش دروغه, اگر هم بوده برای کسب قدرت بوده.
گفتم: از انقلاب چی میدونی ؟ ... گفت: منظورت میدون انقلابه, نوار و عکس جدید, از اونجا میگیرم.

گفتم: از جنگ, شهدا چی ؟ ... گفت: شلوغی, ویرانی, کشتار
گفتم: از رزمنده‌ها چی میدونی؟ ... گفت: میگن جزوه‌های کنکورش عالیه !

گفتم: حرفت تو زندگی چیه ؟ ... گفت: این دو روز دنیا را باید عشق کنیم, باید خوش بگذره.
گفتم: چه وقت به آدم خوش میگذره ؟ ... گفت: وقتی آدم آزاد باشه !

گفتم: آزادی یعنی چی ؟ ... گفت: یعنی اینکه من هر کاری که عشقم کشید انجام بدم !
گفتم: هر کاری حتی قتل و تجاوز ؟ ... گفت: البته کمتر پیش میاد ولی ممکنه !!

گفتم: چرا گفتی دو روز دنیا ؟ ... گفت: خب هر چی هست تو همین دو روزه دیگه.
گفتم: پس آخرت چی ؟ ... گفت: کی اومده از اونجا !

گفتم: نظرت در مورد ازدواج چیه؟ ... گفت: نیازی نیست خودمو زندانی کنم همه چی فراهمه !!
گفتم: چرا زندانی ؟ ... گفت: خوب آدم محدود میشه, ولی بعد از چهل سالگی بد نیست !

گفتم: در مورد خانواده, پدر, مادر چی میگی ؟ ... گفت: فقط تا هیجده سالگی!
گفتم: بعد از اون چی ؟ ... گفت: رهایی.

گفتم: از هنر بگو. ... گفت: فقط سینما اونم از نوع هالیودیش !
گفتم: از ورزش بگو! ... گفت: فقط فوتبال اونم بایرن مونیخ

گفتم: دیگه چی ؟ ... گفت: از تیپ باتیستوتا خوشم مییاد.
گفتم: بزرگترین آرزوت توی دنیا چیه ؟ ... گفت: هجرت !

گفتم: از کجا به کجا؟ ... گفت: از اینجا به اروپا یا آمریکا !
گفتم: هدفت ؟ ... گفت: عشق و حال
گفتم: تا کی ؟ ... گفت: تا ابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد