شاد باشیم و شاکر

شاد باشیم و شاکر.


***********************

خداوندا در این سالی که در پیش است

نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای،لیکن

در آغاز طلوع روشن سالی ،که می آید

کمک کن تا رها سازم ز خود

من کوله بار یک هزار و سیصد و افسوس

هزار و سیصد و اندوه

خدایا مهربانم کن

تو چشمان مرا با نور خود بگشا

تو لبخند رضایت را عطایم کن

بفهمان زندگی زیباست

خداوندا تو راه سبز ایمان را نشانم ده

که راه حق صبورانه بپیمایم

و هرگز من نباشم از زیانکاران

رفیقا ، مهربانا، عاشقم فرما

مرا در شط پر مهر گذشتت شست و شویم ده

خدایا مزه پاک عطش را بر لبان تشنه ام بنشان

بنوشان جرعه ای از آن طهور ناب روحانی

مرا مست می جام حضورت کن

خداوندا

نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای،اما

برای مردمان خوب این وادی

عطا فرما

هزار امید

هزار و سیصد آگاهی

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود لبخند زیبا را

نظرات 3 + ارسال نظر
AdmiN پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:48 http://ariaiha.mihanbb.com

دوستان عزیز سلام
انجمن کوچک و ساده ی آریایی ها شروع به کار کرد
لذا از تمامی وبلاگ نویسان و علاقه مندان دعوت می کنم مارو در ساخت انجمنی جامع و کامل یاری کنن
از عمده تفاوتهای این انجمن با سایرین طراحی ساده محیط صمیمی و در حال حاضر نداشتن کاربر میباشد، که شما در صورت قبول دعوت ما و ثبت نام در انجمن از کاربران قدیمی و امتیازات مربوط به آن بهره خواهید برد
***************
خسته شدم از بس اونجوری حرف زدم، خلاصه ازتون دعوت میکنم وارد جمع صمیمی و دوستانه ی ما بشید، من این متن رو کاملا صادقانه و بدون اغراق نوشتم امیدوارم بهم اعتماد کنید و وارد گروه آریایی ها بشید
با تشکر؛ خدمت گذار شما در انجمن آریایی ها

مهدی جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:35 http://www.e-netbook.mihanblog.com

سلام

مرسی ممنون
خیلی خوشحال شدم وبلاگتونو دیدم
من اهل بشرویه ام

حتما شما هم هستین

با اجازه تون لینک کردم وبلاگتونو

سلام دوست عزیز از محبتت ممنونم انشااله در قالب جدید وب ، وبلاگ شما رو لینک میکنم . برقرار باشید

مهدی جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:39 http://www.e-netbook.mihanblog.com

سلام

مرسی ممنون
خیلی خوشحال شدم وبلاگتونو دیدم
من اهل بشرویه ام

حتما شما هم هستین

با اجازه تون لینک کردم وبلاگتونو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد