دانلود آلبوم یادت باشه با صدای کوروش صنعتی

دانلود آلبوم یادت باشه با صدای کوروش صنعتی

برای دانلود، روی هر یک از لینک بالا کلیک سمت راست کرده و Save Target As را بزنید. 

 

لینک دوم : 

  

MP3 320

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ       دانلود

  1. دل خوش
  2. یادت باشه
  3. با تو
  4. عشق من
  5. دوست دارم
  6. چرا میگی
  7. تنهام گذاشتی
  8. اینو بدون
  9. طعم عسل
  10. دلت اومد 

لینک سوم : 

 

MP3 128

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ       دانلود

  1. دل خوش
  2. یادت باشه
  3. با تو
  4. عشق من
  5. دوست دارم
  6. چرا میگی
  7. تنهام گذاشتی
  8. اینو بدون
  9. طعم عسل
  10. دلت اومد

 

wma 64

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ       دانلود

  1. دل خوش
  2. یادت باشه
  3. با تو
  4. عشق من
  5. دوست دارم
  6. چرا میگی
  7. تنهام گذاشتی
  8. اینو بدون
  9. طعم عسل
  10. دلت اومد 

 منبع : کویر موزیک 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد