مراکز فساد برای جوانان بی پناه ایرانی + عکس

مراکز فساد برای جوانان بی پناه ایرانی + عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مالزی چند سالی بود که به تدریج به مقصد اول دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل بدل شده بود. شهرت این کشور به رعایت قوانین اسلامی، خانواده‌های بسیاری را راغب ساخته بود تا فرزندانشان را راهی این کشور کنند. سپس شهرت توریستی مالزی و آوازه برج های دوقلوی آن هم مضاعف شد تا کم کم سرو کله بازرگانان و تجار و سرمایه گذاران ایرانی نیز در کوالالامپور پدیدار شود و به تدریج یک کلونی پرشمار از ایرانیان در این کشور شکل گرفت، با یک حسن شهرت قابل توجه.
 
اما به تدریج این تصویر خوش آب و رنگ، حاشیه ها و سایه های خود را پیدا کرد. شک و شبهه درباره اعتبار دانشگاه های این کشور، اخبار متعدد درباره مراکز فساد و برخی شائبه های سیاسی داستان را وارد فاز جدیدی ساخته است. این ماجرا طی یکی دو ماه اخیر ابعاد گسترده تری پیدا کرد.
 


 
اکنون مالزی به تدریج پاتوق فعالیت های سیاسی حاشیه دار با محوریت برخی فتنه گران شده است. و یا اینکه برخی شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب برنامه های خود را در این کشور متمرکز کرده اند.
 
در همین حال فعالیت مسیونرهای مسیحی هم در کشور به اصطلاح اسلامی مالزی قابل توجه است. موسسات مسیونری و تبلیغی مسیحی وابسته به دولت‌های استکباری در برنامه های توسعه طلبانه سرویس های اطلاعاتی به منظور نفوذ و رسوخ در جوامع اسلامی برنامه ریزی مفصلی به عنوان یک استراتژی مکمل برای سیطره برجوامع غیر مسیحی را به اجرا درآورده اند.
 
جذب مسلمانان در قالب تطمیع یا اجبار مدتهاست که وجه رایج این جریان هدفمند است بر همین اساس استراتژی جذب مسلمانان و بخصوص ایرانی ها به آئین مسیحیت در داخل جوامع هدف تعقیب می شود .

در همین رابطه اخبار متواتری هم از تحت فشار قرار دادن پناهندگان و مدد جویان مسلمان و بخصوص ایرانی ها در کشورهای غربی در دست است که با فضاسازی و در تنگنا قرار دادن مسلمان ها آنها را وادار به قبول آئین مسیحیت می کنند و در نهایت با آموزشهایی از این افراد علیه کشور هایشان در عرصه های مختلف بهره برداری می کنند .

گفتنی است متاسفانه سالهاست که این جریانات مرموز که تحت حمایتهای مالی و سیاسی موسسات بین المللی و سفارتخانه های خاصی می باشند ، فعالیت های تبلیغی خود را آغاز و گسترش داده اند و توانسته اند در بعضی از قشرها نیز تاثیرات محسوسی داشته باشند و مسیحیت را همچون کالایی به مخاطبین عرضه نمایند .

خطر اسلام زدایی و پشیمان سازی و غبطه به تمدنهای دروغین و زادی های ... و ی بندوباریهای دنیای مسیحیت، مدتها است که در جوامع اسلامی رسوخ پیدا کرده است ، و ین مهم را با کمی دقت در روش ومنش زندگی وطرز فکر بعضی خانواده های (داخلی ، خارجی ) بخوبی می توان دریافت .
 
در همین حال برای پیشبرد چنین راهبردی بهره برداری از دانشجویان و توریستهای ایرانی در مالزی در دستور کار مسیونرها قرار گرفته، که با تبلیغات گسترده، تورهای ایرانی را به روش‌های مختلف به سمت خود جذب کرده و به بهانه آشنایی با ادیان یا مکان های مذهبی به تدریج و به صورت نرم، افراد هدف را مورد شناسایی قرار داده و رغبت آنها برای خروج از اسلام را ارزیابی و سپس شخص هدف را آماده پذیرش مسیحیت می کنند.

همین مبلغین مسیحیت با برخی شرکتها و دفاتر توریستی در مالزی نیز ارتباط برقرار کرده و از این طریق محمل نفوذ این مسیونرها در میان توریستهای ایرانی و مسلمان نیز فراهم شده و حتی کشور به اصطلاح اسلامی مالزی پای خود را از این نیز فراتر گذاشته و با تقدیم دهها نشریه و شبکه کابلی، امکان تبلیغ مسیحیت و مامن بسیار خطرناکی برای منحرف کردن تعداد زیادی از جوانان بی پناه ایرانی فراهم کرده است.

از سوی دیگر لانه کردن برخی از فتنه گران که ظاهرا مورد حمایت مقامات کشور مالزی قرار دارند، در این کشور هم اکنون زمینه مساعدی برای فعالیت مسیونرها فراهم آورده است تا عوامل آنها به بهانه همراهی با این گروهک ورشکسته سیاسی به تبلیغات برای رسیدن به اهداف شوم خود بپردازند.

در این میان آنچه بیش از همه برای خانواده های ایرانی قابل تامل است، اینکه دانشجویان و اتباع ایرانی برای ادامه تحصیل در یک کشور به اصطلاح اسلامی عازم مالزی می شوند، اما از یک سو با خطر فعالیت گروهک های ضدانقلاب، از یک سو با مراکز متعدد فساد و کاباره ها و از یک سو با مسیونرهای مسیحی مواجه می شوند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد