پایان مرگبار یک دوستی نامشروع در پایتخت وقتل بهاره 25 ساله

پایان مرگبار یک دوستی نامشروع در پایتخت وقتل بهاره 25 ساله


پایان مرگبار یک دوستی نامشروع در پایتخت وقتل بهاره 25 ساله


پسرجوانی در پی تماس‌های مشکوک تلفنی دختری که با وی ارتباط داشت، او را به قتل رساند.

کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت در ساعت 23 ششم مهر ماه سال جاری، از طریق تماس ماموران کلانتری در جریان وقوع قتلی در بلوار«مرزداران» قرار گرفتند.

با کسب این خبر کارآگاهان پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت این پلیس به محل حادثه اعزام و آنان با حضور در محل حادثه که منزل مسکونی بود، با پیکر خونین دختر جوانی حدودا 25ساله به نام «بهاره» روبرو شدند.

تحقیقات اولیه گروه تشخیص هویت و ماموران پزشکی قانونی نشان داد این دختر جوان به علت ایراد صدمات شدید به سر دچار ضربه مغزی و مرگ شده است.

ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که مقتوله توسط پسر جوان حدودا 24 ساله به نام «پیام» که در محل حادثه حضور داشت، به قتل رسیده است.

با بازداشت متهم به قتل در صحنه حادثه، تحقیقات از وی برای روشن شدن زوایای پنهان این قتل خونین آغاز شد. متهم در اعترافات خود ادعا کرد که مدتی با مقتوله دوست بوده اما رابطه‌های نامتعارف دختر جوان با پسر خاله و دوستان او موجب درگیری میان آنان شده است.

متهم به قتل در اعترافات خود مدعی شد که در شب حادثه تلفن همراه بهاره به صدا درآمد و هنگامی که از او در مورد شخص تماس گیرنده سوال پرسیدم، درگیری آغاز و سرانجام با کوباندن سر بهاره به تخت او را از پای در ‌آوردم.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر متهم به همراه پرونده‌ تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار دارد.
جام جم آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد