حواشی دیدار تیم ملی والیبال ناشنوایان و منتخب هنرمندان+عکس

حواشی دیدار تیم ملی والیبال ناشنوایان و منتخب هنرمندان+عکس

به گزارش خبرنگار برنا بازی تیم ملی والیبال بانوان ناشنوا با تیم منتخب هنرمندان روز گذشته در خانه والیبال برگزار شد که این بازی با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

* طبق اعلام قبلی بازی قرار بود بین ساعت 16 تا 18 برگزار شود اما این بازی با تاخیری حدود یک ساعت و نیم برگزارشد؛ یکی از مسوولان که از این موضوع بشدت ناراضی بود به برنا گفت:«بازی قبلی این تیم هم با تاخیر چند ساعته برگزارشد».


*در تیم هنرمندان «رویا تیموریان» به عنوان کاپیتان پیراهن شماره 6، «فاطمه هاشمی» شماره 12، «مژگان غلامی» شماره 9، «سمیرا حسن پور» شماره 10، «فاطمه گودرزی» شماره7، «سپیده خدابنده‌لو» شماره 17، «پانته آ شعائی» شماره 19، «نرگس محمدی» شماره 22، «مهسا محجوب» شماره 5، «الهام طهماسبی» شماره 20، «روشنک عجمیان» شماره 23، «شهره سلطانی» شماره 18، «لادن مستوفی» شماره 25 را بر تن داشتند.


*قبل از شروع بازی گروه سرود «پژواک سکوت» ناشنوایان دو برنامه اجرا کرد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت اعضای این گروه هر کدام لباس یکی از قومیت‌ها را بر تن داشتند.

*«شهره سلطانی»، یکی از بازیکنان تیم هنرمندان قبل از بازی استرس زیادی داشت و دائم می‌گفت: چرا بازی را شروع نمی‌کنند من در تالار شهر، ساعت 7 اجرا دارم ولی به خاطر اصرار مربی و علاقه خودم مانده‌ام تا بازی کنم.


*قبل از شروع بازی دو تیم در زمین مشغول گرم کردن بودند که برخی از اعضای تیم منتخب هنرمندان هر از گاهی نیم نگاهی به تمرینات پرشور و اصولی تیم ملی ناشنوایان می کردند و تمرینات آنها را انجام می‌دادند.  

*خوش و بش اعضای تیم ملی ناشنوایان در طول بازی،با بچه‌های بازیگر تمامی نداشت.شماره 3 تیم ملی ناشنوایان به «روشنک عجمیان» با انگشت اشاره می‌گفت: «تو یکی؟ (مجردی ) یا دویی (متاهل)؟» و عجمیان می‌گفت: «من یک دختر هم دارم پس من سه ام!»


*بازیکن دیگری از تیم ناشنوایان با اشاره به نرگس محمدی(ستایش) می‌گفت:« تو چطور ازدواج کردی» و او جواب داد: «نه من مجردم».

*در طول بازی بیشترین تشویق متوجه «لیلا بلوکات»، «لادن مستوفی»، «نرگس محمدی»(ستایش) و «فاطمه هاشمی» (همدم در قهوه تلخ) بود و تماشاچی‌ها با جملاتی نظیر «بلوکات دوستت داریم»، «بلوکات یدونه باشی»، «لادن یه دونه باشی»، «بلوکات خسته نباشی» بازیگران را تشویق می‌کردند.

*بازار عکس یادگاری هم داغ بود و حتی دختر یکی از مسوولان برگزار کننده این بازی به مادرش می‌گفت:«مامان الان ستایش می‌ره بیا باهاش عکس بگیریم».


*نکته قابل توجه در قسمت تماشاچی‌ها ،تعداد کم آنها بود که یکی از مسوولان پشت تریبون گفت:«صداو سیما سرشان شلوغ است، بیشتر به ورزش آقایان اهمیت می‌دهد و دعوت ما را برای این برنامه نپذیرفتند».

*«منصوره افشار»، نایب رییس باشگاه هنرمندان در خصوص تیم والیبال منتخب هنرمندان به برنا گفت: این تیم حدود 3 ماه و نیم است که تشکیل شده است و این دومین بازی آنهاست. 

*به گفته نایب رییس باشگاه هنرمندان بازیگرانی همچون «مریلا زارعی»، «ویشکا آسایش»، «مهناز افشار» قرار است در آینده به این تیم بپیوندند.

*بازیکنان تیم ملی ناشنوایان در پایان این دیدار از مسوولان برگزار کننده به خاطر ایجاد شرایطی برای دیدار و بازی با تیم هنرمندان تشکر کردند. 


*ست اول این دیدار را تیم ناشنوایان با نتیجه 25 بر 5 برد و از ست دوم تیم ها بصورت ترکیبی با هم بازی کردند. البته اعضای تیم هنرمندان اصلا روحیه خود را نباختند و بسیار پرشور و با کف و سوت هم تیمی‌های خود را تشویق می‌کردند.

* در این دیدار جوایزی به دو تیم داده شد که با تشویق پر شور هنرمندان از تیم ناشنوایان همراه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد