از خانم‌های ایرانی خواننده می‌سازیم!

از خانم‌های ایرانی خواننده می‌سازیم!


از خانم‌های ایرانی خواننده می‌سازیم

موسیقی و دلالی


می توانید در کلیپ یک خواننده آقا حضور داشته باشید.تمام ایران و تمام ایرانی‌هایی که موسیقی گوش می‌دهند، آهنگی که خوانده‌اید را دانلود می کنند و به دست همه می رسد.


به گزارش خبرنگار برنا ساخت کلیپ‌ها و تک ترک‌های موسیقی این روزها کار ساده‌ای است. بیشتر خواننده‌های مطرح این روزها به ویژه در عرصه پاپ راه طولانی و سختی را برای رسیدن به شهرت و محوبیت پشت سر گذاشته اند و بعد از کسب دانش و آگاهی لازم وارد این عرصه شده اند، اما این روزها کافی است تراول‌های رنگ و وارنگ داشته باشید و اندک ته صدایی با چهره‌ای کمی غیر نامتعارف، تا در یکی از استدیو‌های ظبط صدا تک ترک و بعد هم آلبومی ضبط کنی و روانه بازار سیاه و غیرمجاز موسیقی کنید.

جدا از این مساله که اینقدر این روند رو به رشد بوده که صدای تمام دست اندکاران و صاحبنظران این حوزه بلند شده است که :هرکسی این روزها با مادر و خانواده قهر می کند یا عاشق و فارغ می شود تصمیم به خوانندگی و ضبط صدای خود می گیرد، بازار موسیقی ایرانی این روزها حال خوشی ندارد.

رشد قارچ گونه استدیو‌های ضبظ غیر مجاز کلیپ‌های صوتی و ساخت کلیپ‌های تصویری و در کنار آن ‌سایت‌هایی که تنها رسالت‍‌شان پخش موسیقی‌های غیر مجاز از خوانندگان با صدای غیر مجاز و یا پخش موسیقی خواننده‌های مجاز به صورت غیر مجاز و نقض قانون کپی رایت است، اوضاع بازار موسیقی زیر زمینی ایران را آشفته تر از همیشه ساخته اند.


مسوول یکی از این استودیو‌های غیر مجاز که ادعا می کند به زنان و دختران نیز راهنمایی و کمک‌های لازم را ارایه می دهد تا بتوانند ‌صدای خود را ضبط کنند و در سایت‌های غیر مجاز پخش کنند به خبرنگار برنا می گوید: خانم‌های خواننده‌ای که در ایران هستند نمی توانند برای خود کلیپ بسازند،چون شبکه‌های ماهواره‌ای کلیپ‌تان را پخش نمی‌کنند.می‌توانید در کلیپ یک خواننده آقا حضور داشته باشید اما اینکه بخواهید خودتان در کلیپ بخوانید را تا به حال ندیده ام، یعنی نمی دانم شدنی است یا نه! می توانم راهنمایی ‌تان کنم که چطور بخوانید و کارتان را وارد بازار کنید تا همه آن را بشنوند. مثل خیلی از خانم‌هایی که می خوانند، یا تک نفره می خوانند یا همراه با خواننده مرد می خوانند.


این مرد جوان در ادامه در توضیح شرایط ساخت کلیپ صوتی می گوید: کار به این صورت است که به استودیو می آیید،چند کار آماده دارم،کارهارا گوش می دهید، اگر از بین آن‌ها کاری را پسندیدید روی همان کار می کنید، آن را برایتان آماده می کنیم، روی آن می‌خوانید و بعد کار وارد بازار می شود. بعد از آماده شدن ،5 -6 سایت مهم هستند که مشغول پخش موسیقی ایرانی هستند،یعنی کل بازار در درست ‌اینهاست، تمام ایران و تمام ایرانی‌هایی که موسیقی گوش می دهند، آهنگی که خوانده‌اید را دانلود می کنند و به دست همه می رسد. اگر کار، کار خوب و قشنگی باشد و خوب آن را اجرا کرده باشید می‌تواند شروع خوبی برایتان باشد.


در استودیو فقط می توانیم این کار را برایتان بسازیم، هزینه ترانه، تنظیم و خلاصه کل کار، برای یک ترک از 250 هزار تومان به بالا است.اگر بخواهید از سازهای زنده استفاده کنید هزینه بیشتر می شود، که البته توصیه من این است که در ابتدای راه زیاد هزینه نکنید و دلیلی برای این کار وجود ندارد،با این مبلغ هم می توانید کارهای حرفه‌ای بسازید. اگر بخواهید شروع کنید با همین مبلغ می توانید شروع کنید و منتظر بازخورد و نتیجه کار شوید و از این راه ابتدا برای خودتان یک شناسنامه کاری بسازید. اگر کارتان گرفت و جواب داد می توانید دانه دانه ترک‌ها را به شناسنامه کاری‌تان اضافه کنید.


"ا .آ‌را می شناسید؟ همراه خانم"س" می خواند؟ این مورد نمونه خوب و موفقی است.
خانم‌هایی که با آنها کار کرده‌ام آمریکا هستند، برای مثال خانم" س" خانم" ن.آ" هستند،زیاد هستند،اما خانمی را در ایران نداریم که با او کار کرده باشیم و مطرح شده باشد. باید بیایید و کارها را بشنوید،در حالت‌های مختلف می توانیم به شما ترانه و آهنگ بدهیم و این به سلیقه شما بستگی دارد، وقتی آمدید کارها را برایتان پخش می‌کنم و می توانید هر کدام که با سلیقه‌تان جور بود را انتخاب کنید و طبق آن مانور بدهید. کارها آماده هستند اما هنوز به کسی واگذار نشده‌اند. روی آن به صورت تستی خوانده شده، برای اینکه بتوانید آن را انتخاب کنید. آدرس را به شما می دهم فقط قبل از آمدن به استدیو با من تماس بگیرید و هماهنگ کنید تا کسی در استدیو مشغول ضبط نباشد.


بخش جالب ماجرا این است که روزنامه‌های صبح پر تیتراژ آگهی مربوط به چنین افراد و استدیو‌هایی را چاپ کرده و تنها با نوشتن این جمله که روزنامه ... مسوولیتی در قبال آگهی‌های چاپ شده ندارد و مسوولیت تحقیق درباره صحت این آگهی‌ها بر عهده افراد است از پذیرفتن هر گونه مسوولیتی شانه خالی می کنند و به کار تبلیغ این افراد و گروه‌ها مشغول اند و جالب تر اینکه این افراد، گروه‌ها و استدیو‌ها با خیالی آسوده به حیات غیرمجاز خود ادامه می دهند و هیچگونه مزاحمتی از سوی مسوولان متوجه آنها نمی‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد