کمپین حمایت از پونه قدوسی هم به راه افتاد+فیلم و عکس

کمپین حمایت از پونه قدوسی هم به راه افتاد+فیلم و عکس

در پی تجاوزات اخیر در بی بی سی
در این دوران نباید با شعار از کسی حمایت کرد بلکه باید دست به عمل شد و همانند همین کمپین حمایت از خانم پونه عمل کرد.  

  
به گزارش جام نیوز، بی بی سی فارسی(bbcpersian) 10 سپتامبر (19 مهر) در برنامه "نوبت شما" به موضوع حرکت حمایت مردم ایران از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم حاکم این کشور در ورزشگاه آزادی پرداخت.
" سیاوش اردلان" دائما به جای گفتن حرکت اعتراضی مردم ایران از جمله " اعتراض بسیجی ها" استفاده می کرد و به این وسیله سعی می کرد تا معترضین را به یک قشر خاص از جامعه محدود کند و به این وسیله مخالفت دیگر اقشار را به دست بیاورد.
تقریبا تماس های گلچین شده این شبکه همه بر علیه این حرکت انقلابی بود تا اینکه مخاطبی از مشهد تماس گرفت و در این رابطه گفت: « آقای اردلان به نظر من در این دوران نباید با شعار از کسی حمایت کرد بلکه باید دست به عمل شد و همانند همین کمپین حمایت از خانم پونه عمل کرد.»
در این لحظه "سیاوش اردلان" با مکثی معنا دار گفت: «من بهتر است در این رابطه چیزی نگویم» و برای عوض کردن فضا ضمن قطع کردن صدای مخاطب فوق سریعا به سراغ مخاطب بعدی رفت.
لازم به ذکر است که بی بی سی فارسی بارها صدای کسانی را که نظرشان مخالف نظر دلخواه بی بی سی بوده است را قطع کرده و این موضوع تبدیل به یک رویه برای این شبکه شده است.
در همین رابطه باید گفت که بعد از انتشار خبر تجاوز "صادق صبا" به "پونه قدوسی" عده ای در اینترنت سعی به زیر سوال بردن این خبر و تکذیب آن کردند در حالی که خود "صبا" و "قدوسی" این خبر را تکذیب نکردند.
314/5

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد