مردم بشرویه برای دیدار با رییس جمهور محبوب لحظه شماری می کنند

مردم بشرویه برای دیدار با رییس جمهور محبوب لحظه شماری می کنند

بیرجند _ مردم مومن و ولایتمدار شهرستان بشرویه این روزها برای استقبال و دیدار با رییس جمهور محبوب و عدالت محور مشتاقانه و بی صبرانه لحظه شماری می کنند. 

به گزارش ایرنا، خوشحالی زایدالوصفی از لحظه انتشار خبر سفر رییس جمهور در بشرویه، میان مردم این شهرستان موج می زند زیرا مردم این دارالمومنین برای نخستین بار است که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی پذیرای شخصیتی تا این حد مهم هستند.
اینجا بشرویه است؛ با دریادلانی از جنس کویر، در هر کوی و برزن که هستی از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، دانشجو و کشاورز، کارمند و کارگر و زن و مرد منتظر استقبال از یار شهید رجایی هستند.
جایی نیست که مردم از یکدیگر جویای زمان حضور رییس جمهوی نباشند. شور و شوقی را که در دل این مردم ایجاد شده فقط خودشان می توانند آنطور که هست بیان کنند. خبر حضور مردی از جنس آفتاب، شعفی وصف ناشدنی در قلبهای این مردم به وجود آورده است.
مردم مومن، ولایتمدار و خونگرم بشرویه از مدتها پیش امیدوار بودند که شهرشان میزبان شخصیتی چون رییس جمهور باشد و اکنون این آرزو قرار است از سوی دولت عدالت محور و خدمتگزار دکتر احمدی نژاد محقق شود.
سفر رییس جمهور به شهرستان بشرویه برای مردم این منطقه جدای از سایر مسایل می تواند خیلی خاص باشد. خاص بودن از این لحاظ که جامه عمل پوشانیدن به مهمترین و دیرینه ترین خواسته مردم بشرویه یعنی ارتقا آن به شهرستان در دولتهای نهم و دهم محقق شد و با حضور دکتر احمدی نژاد در این شهرستان زمینه قدردانی و تشکر از زحمات دولت در این زمینه فراهم شده است.
یک دانشجو در مورد سفر رییس جمهور اینگونه می گوید: سفر دکتر احمدی نژاد به بشرویه برای ما نعمت است و مطمئنا مردم بشرویه این روز را هیچوقت فراموش نخواهند کرد.
'اکرم.ن' که 24سال دارد با بیان اینکه برای دیدن رییس جمهور از نزدیک لحظه شماری می کند گفت: هیچوقت فکر نمی کردم بتوانم آقای احمدی نژاد را از فاصله ای نزدیک آنهم در شهر خودمان بشرویه ملاقات کنم و از این بابت بسیار خوشحالم.
وی از دولت احمدی نژاد به عنوان دولت خدمت یاد و بیان کرد: رییس جمهور محبوب همه ما است و ما او را برای ویژگیهایی چون مومن و ولایتمدار بودن، ساده زیستی و از جنس مردم بودن، توجه به مناطق محروم و در خدمت جامعه بودن دوست داریم.
این دانشجوی با اشاره به پیشرفتهای حاصل شده برای بشرویه در دوره دولتهای نهم و دهم اظهار داشت: شهر ما در زمینه توسعه و ایجاد آموزش عالی و فضای دانشگاهی دارای استعدادهای بسیار خوبی است که با توجه و در نظر گرفتن اعتبارات ویژه برای این امر می توان از این استعدادها به خوبی بهره برد .
وی با اظهار اینکه بشرویه شهرستان تازه تاسیس و برای رشد و پیشرفت دارای زمینه های زیادی است، از رییس جمهور و هیات دولت خواست در سفر به بشرویه مشکلات دانشجویان به ویژه دانشگاه پیام نور و توسعه تجهیزات آموزشی نظیر فضای آزمایشگاهی را مورد توجه قرار دهند.
'ح. سبحانی' 27 ساله از ورزشکاران بشرویه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بی صبرانه منتظر حضور رییس جمهور در شهر خود است گفت: حضور دکتر احمدی نژاد در بشرویه برای مردم این شهرستان مایه افتخار و بالندگی است.
وی با اشاره به اینکه سفر رییس جمهور به بشرویه در رشد و پیشرفت این شهرستان نقش چشمگیری ایفا می کند اظهار داشت: سفرهای استانی دولت به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته موجب تصمیم گیریهای خوب و به جایی می شود که می تواند در رفع مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت منطقه کمک بسیار زیادی کند.
سبحانی در مورد درخواستش از رییس جمهور گفت: از دکتر احمدی نژاد می خواهم تا در سفر به شهرستان ما دستور دهد که نسبت به مساله اشتغال و ورزش جوانان توجه بیشتری بشود و با تصمیم گیری و تصویب مصوبات راهگشا به رشد و پیشرفت روزافزون بشرویه شتاب بیشتری ببخشند.
'فاطمه فیض آبادی' 44 ساله و خانه دار نیز سفر رییس جمهور به بشرویه را از روزهای به یادماندنی در تاریخ این شهر خواند و گفت: ما بی صبرانه مشتاقیم تا به رییس جمهور مکتبی و ولایتمدار خود برای تلاشهای شبانه روزی اش در راه خدمت به مردم، خسته نباشید و خدا قوت بگوییم.
وی با اشاره به اینکه در هیچ دولتی به اندازه دولت احمدی نژاد مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از جمله بشرویه طعم خدمت را تا این حد نچشیده بودند افزود: در سالهای اخیر با خدمات زیربنایی و اساسی که در سطح شهرها و روستاهای محروم صورت گرفته است چهره آنها تغییر و مردم از نعمات زیادی برخوردار شده اند.
این زن خانه دار با بیان اینکه 'بخاطر پیگیری ارتقا بشرویه به شهرستان از رییس جمهور تشکر ویژه داریم' گفت: از دکتر احمدی نژاد می خواهیم در سفرشان به شهر ما نسبت به توسعه این شهرستان از جمله ایجاد فضاهای رفاهی و ورزشی و خدماتی تلاش کنند.
'علی اکبر اسدی' 54 ساله از کشاورزان بشرویه ای هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اظهار اینکه 'دست رییس جمهور را بخاطر خدماتی که به مردم کم بضاعت و محروم ارایه داده می بوسیم' افزود: برای استقبال و دیدن دکتر احمدی نژاد لحظه شماری می کنیم و روز حضورش در بشرویه را جشن می گیریم زیرا این روز روز بزرگی برای مردمان این شهر خواهد بود.
وی در مورد درخواست خود از رییس جمهور هم گفت: امیدواریم رییس جمهوری در سفر خود که حتما خیر و برکت را برای مردم بشرویه به همراه خواهد داشت به منظور تقویت بخش کشاورزی و رفع مشکلات کشاورزان تصمیمات خوبی بگیرد.
'ح. اکبری' 36 ساله و کارمند یکی از ادارات نیز حضور رییس جمهور را در بشرویه فرصت مناسبی برای مردم این شهرستان در جهت طرح مسایل و مشکلات دانست.
وی گفت: این سفر بطور قطع رشد و توسعه شهرستان بشرویه را به همراه خواهد داشت.
او با اشاره به اینکه شعار دولت دکتر احمدی نژاد 'عدالت محوری' است افزود: دولتهای نهم و دهم با اقدامات و خدمات فراوان خود به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته نشان دادند که به این شعار خود وفادار و پایبند بوده اند.
شهروند بشرویه ای با اشاره به اینکه سفر رییس جمهور به این شهرستان فصل جدیدی از خدمت را برای مردم بشرویه به ارمغان می آورد اظهار کرد: با توجه به نوپا بودن شهرستان، از دکتر احمدی نژاد می خواهیم که نسبت به ساخت و توسعه امکانات زیربنایی، خدماتی در بخشهای مختلف و تاسیس اداراتی که هنوز بشرویه از آنها برخوردار نیست توجه نمایند.
رییس جمهور در جریان چهارمین سفر استانی خود به خراسان جنوبی میهمان مردم مومن و ولایتمدار بشرویه خواهد بود.
شهرستان بشرویه با دو بخش مرکزی و ارسک در شمال غربی استان خراسان جنوبی واقع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد