مردم بشرویه در خراسان جنوبی منتظر دیدار با رییس جمهوری هستند

مردم بشرویه در خراسان جنوبی منتظر دیدار با رییس جمهوری هستند

 

بشرویه در آستانه سفر دکتر 'محمود احمدی نژاد' حال و هوایی دیدنی یافته زیرا قشرهای مختلف مردم که خبر سفر رییس جمهور به شهرشان قطعی شده، با شوق و شوری وصف ناشدنی منتظر استقبال از احمدی نژاد هستند.
مردمان خونگرم و میهمان نواز بشرویه، این شهر باصفا و قرار گرفته در دل کویر حالا که با تحقق آرزوی دیرینه و بزرگشان و دیدار رییس جمهور خود زمان زیادی پیش رو ندارند با نصب پلاکاردهای خوشامدگویی در نقاط مختلف شهر همچون 'صل الله محمد یاور رهبر احمد، دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی، رییس جمهور محبوب به شهر ما خوش آمدی' برای استقبال و دیدار با دکتر احمدی نژاد لحظه شماری می کنند.
باور کردنش برای مردم این شهر کوچک سخت است که بالاخره به آرزویشان می رسند و با رییس جمهور مردمی و محبوب خود در شهر و دیارشان دیدار می کنند.
ولی این آرزو در دولت خدمتگزار و اصولگرا قابل دستیابی و شدنی است و این همان چیزی است که مردم مومن و ولایتمدار بشرویه آن را به خوبی درک نموده و فهمیده اند.
مردم بشرویه که تا روز چهارشنبه و دیدار با رییس جمهور صبر و قرار از کف داده اند، می خواهند با استقبال باشکوه و به یادماندنی خود قدردان رییس جمهور و دولتمردانی باشند که طعم خوش خدمت را به مردمان این شهرستان در طی دوران فعالیت خود چشانده اند و با حمایتهایشان موجب ارتقا بشرویه از بخش به شهرستان شده اند.
رییس جمهور همزمان با دومین روز از چهارمین سفر استانی به خراسان جنوبی صبح روز چهارشنبه آتی با سفر به بشرویه در ورزشگاه شهید چمران این شهر در جمع مشتاق، باصفا و صمیمی مردم این شهرستان به ایراد سخنرانی می پردازد.

بیرجند - در آستانه چهارمین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به خراسان جنوبی مردم بشرویه بی صبرانه انتظار دیدن رییس جمهوری را دارند.  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد