خبرنگاران بشرویه: سفر رییس جمهوری نقطه عطفی در تاریخ این شهرستان

خبرنگاران بشرویه: سفر رییس جمهوری نقطه عطفی در تاریخ این شهرستان است

 

رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه به استان خراسان جنوبی سفر می کند و در روز دوم سفر با مردم شهرستانهای بشرویه، فردوس، سرایان و قاین دیدار خواهد کرد.
خبرنگار روزنامه 'قدس' در بشرویه گفت: مردم شهرستان بشرویه پس از شنیدن سفر رییس جمهوری به دیار خود اکنون با شور و شوقی زیاد آماده استقبال از وی می باشند.
'حسین مرتضوی' با بیان اینکه مردم بشرویه سفر رییس جمهوری
راهرگز فراموش نخواهند کرد، افزود: این سفر بدون شک به برطرف
شدن مشکلات مردم و رشد و پیشرفت این شهرستان کمک می کند.
این روزنامه نگار در ادامه با اشاره به اینکه در سفرهای پیشین هیات دولت به خراسان جنوبی مصوباتی برای بشرویه به تصویب رسید، اظهار داشت: بخشی از این مصوبات که در زمان بخش بودن بشرویه مورد تصویب قرار گرفته هنوز به مرحله اجرایی نرسیده و امیدواریم با توجه و دستور رییس جمهوری پیگیر و هر چه زودتر اجرا شوند.
مرتضوی با اشاره به اینکه اکثریت قابل توجه مردم بشرویه در انتخابات ریاست جمهوری به دکتر احمدی نژاد رای دادند، افزود : امروز مهم ترین دغدغه مردم فراهم آمدن زمینه خدمات در بخشهای مختلف و ایجاد فرصتهای شغلی است که این مهم باید مورد توجه دولتمردان در سفر به بشرویه قرار گیرد.
خبرنگار روزنامه 'آوای خراسان جنوبی' نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سفر یک مقام بلند پایه دولتی و رئیس دولت پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به خطه کویری و کمتر توسعه یافته بشرویه بی نظیر و در واقع نقطه عطفی در تاریخ این دیار کهن خواهد بود .
'حسین شاکری' افزود: مردم مومن، خداجو و ولایتمدار بشرویه که تاکنون شاهد حضور هیچ مقام ارشد کشوری و لشکری نبوده اند با حضور و استقبال از رئیس جمهور محبوب و مردمی خود ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود.
وی اظهار داشت: امید می رود با سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور و دستورات لازم از سوی وی برای برطرف شدن مشکلات مردم و توسعه شهرستان تصمیمات خوب و مناسبی اتخاذ شود.
این فعال رسانه ای همچنین خواستار پی گیری و دستور ویژه دولتمردان در سفر به بشرویه در مورد اجرای مصوبات باقی مانده شد .
خبرنگار خبرگزاری 'فارس' در بشرویه نیز روز سفر رییس جمهوری به این شهرستان را تاریخی و به یادماندنی برای شهروندان این شهرستان خواند و گفت: اطمینان دارم رییس جمهوری در سفر خود در جهت محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته و رسیدگی به نیازها و کمبودهای مردم تمام سعی و تلاش لازم را به کار می برد.
'محمود کاظم زاده' با اشاره به تلاش وتوجه جدی دولت خدمتگزار
برای توسعه و پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته، خاطر نشان کرد: بدون شک سفر رییس جمهوری در رشد و پیشرفت شهرستان در بخشهای مختلف نقش قابل توجه ای دارد.
خبرنگار خبرگزاری'پانا' نیز گفت: مردم آماده هستند تا با استقبال به یادماندنی و پرشور خود روز حضور دکتر احمدی نژاد را به عنوان یک روز پرافتخار و به یادماندنی در تاریخ این منطقه به ثبت برسانند.
'حسنیه پورغزنین' افزود:سفر دکتر احمدی نژاد به بشرویه فرصت خوبی برای بیان مشکلات و نیازهای شهرستان است.  

 

 

برای مشاهده اخبار بیشتر از سفر ریاست محترم جمهوری به بشرویه به صفحه اصلی وب مراجعه فرمایند. باتشکر بشرویه تالک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد