فرماندار: رییس جمهور چهارشنبه میهمان مردم بشرویه است

فرماندار: رییس جمهور چهارشنبه میهمان مردم بشرویه است

بیرجند _ فرماندار بشرویه با اشاره به چهارمین سفر استانی رییس جمهور به خراسان جنوبی گفت: در دومین روز از سفر دولتمردان به این استان روز چهارشنبه چهارم آبان ماه بشرویه میزبان دکتر محمود احمدی نژاد خواهد بود.

'غلامرضا پورسلطانی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دکتر احمدی نژاد پس از حضور در این شهرستان و استقبال، ساعت هشت صبح چهارشنبه در ورزشگاه شهید چمران به سخنرانی در جمع مردم می پردازد.
فرماندار بشرویه با دعوت از مردم مومن و ولایتمدار برای استقبال از رییس جمهور گفت: مردم این شهرستان قدردان خدمات دولت خدمتگزار هستند و بدون شک با استقبال خوب و باشکوه خود رییس جمهور و دولتمردان را در سفر به بشرویه همراهی می کنند.
وی حضور رییس جمهور در بشرویه را فرصتی مغتنم برای این شهرستان خواند و افزود: بدون شک حضور مقام عالی دولت در بشرویه موجبات تسریع در رشد و توسعه این شهرستان تازه تاسیس را فراهم می کند.
پورسلطانی همچنین از حضور یکی از وزرا به عنوان وزیر معین برای شرکت در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: افتتاح و بهره برداری از چند طرح خدماتی و برگزاری نشست پیرامون رسیدگی به وضعیت مصوبات سفرهای دور قبل دولت، مشکلات و مسایل و مطالبات شهرستان از دیگر برنامه های وزیر معینی است که سه شنبه به بشرویه سفر می کند.
این مسوول از برپایی ستاد ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور در بشرویه در محل فرمانداری این شهرستان نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: همه چیز برای استقبال و میزبانی مناسب از رییس جمهور و همراهان به شهرستان بشرویه مهیا و فراهم شده است.  

 

 

 

برای مشاهده اخبار بیشتر از سفر ریاست محترم جمهوری به بشرویه به صفحه اصلی وب مراجعه فرمایند. باتشکر بشرویه تالک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد