خبرهای سفر رئیس جمهور به بشرویه

به گزارش ایرنا:  

ساخت راه بشرویه _ طبس مهمترین خواسته مردم منطقه اعلام شد
رئیس جمهوری وارد بشرویه شد
رییس جمهوری دقایقی پیش وارد شهرستان بشرویه شد
محل دیدار مردمی رییس جمهور در بشرویه مملو از جمعیت شده است

 

ساخت راه بشرویه _ طبس مهمترین خواسته مردم منطقه اعلام شد
بیرجند _ ساخت راه بشرویه به طبس مهمترین خواسته ای بود که امروز فرماندار و امام جمعه موقت بشرویه در حضور رییس جمهور آن را مطرح کردند.

 

 دکتر احمدی نژاد صبح روز چهارشنبه و در دومین روز از چهارمین استانی به خراسان جنوبی وارد 'بشرویه' شد و هم اکنون در ورزشگاه شهید چمران این شهر در جمع مردم مشتاق در حال سخنرانی است.
پیش از سخنان رییس جمهور، فرماندار بشرویه ضمن تشکر از احمدی نژاد برای سفر به این شهرستان، مهمترین خواسته مردم و مسوولان شهرستان را ساخت راه بشرویه به طبس عنوان کرد.
'غلامرضا پورسلطانی' از دولت بخاطر ارتقا بشرویه به شهرستان در سال 1388 قدردانی نمود و گفت: در دولتهای نهم و دهم این شهرستان از توجهات لازم برخوردار بوده و پیشرفتهای خوبی داشته است.
وی در ادامه با بیان اینکه ساخت 1200 واحد مسکونی مهر یکی از اقدامات دولت خدمتگزار در بشرویه است افزود: ساخت راه بشرویه _ طبس که از مصوبات سفرهای استانی هیات دولت به استان یزد می باشد کمک موثری به توسعه شهرستان بشرویه می کند.
حجت الاسلام 'علی اکبر حدادیان' امام جمعه موقت بشرویه نیز ساخت این راه، ایجاد دانشگاه دولتی با توجه به زیرساختهای فراهم شده در بشرویه و ایجاد اشتغال را از مهمترین خواسته های مردم منطقه از دولت عنوان کرد.

 

رئیس جمهوری وارد بشرویه شد
بیرجند- رئیس جمهوری اسلامی ایران که در دور چهارم سفرهای استانی به خراسان جنوبی سفر کرده است، دقایقی پیش وارد شهرستان بشرویه شد.

ورزشگاه 'شهید چمران' بشرویه هم اینک مملو از جمعیتی است که برای دیدار با رئیس جمهوری محبوبشان گردهم آمده اند.
شهروندان بشرویه در حالیکه تصاویری از مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری را همراه دارند ، با تکان دادن پرچمهای جمهوری اسلامی نسبت به آقای احمدی نژاد ابراز علاقه می کنند.
تا دقایقی دیگر دکتر احمدی نژاد برای مردم بشرویه که از ساعتها قبل در ورزشگاه شهید چمران این شهر به انتظار ایستاده اند، سخنرانی می کند. 
 

در دومین روز از سفر به استان خراسان جنوبی؛

رییس جمهوری دقایقی پیش وارد شهرستان بشرویه شد
بشرویه - رییس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه و در دومین روز از سفر استانی خود به خراسان جنوبی دقایقی پیش وارد شهرستان بشرویه شد.

گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' در چهارمین سفر استانی اعضای هیات دولت، روز گذشته (سه شنبه) وارد استان خراسان جنوبی شد.
وی پس از سخنرانی در جمع پرشور مردم شهرستان بیرجند به شهرستان های نهبندان و سربیشه سفر کرد.
احمدی نژاد پس از دیدار و سخنرانی در این دو شهرستان، با علما و روحانیون استان خراسان جنوبی دیدار و گفت وگو کرد.
رییس قوه مجریه امروز و در دومین روز از سفر استانی به شهرستان های بشرویه، فردوس، سرایان و قائن سفر و در جمع مردم این شهرستان ها سخنرانی می کند.
شهرستان بشرویه در شمال استان خراسان جنوبی که از شمال به شهرستان بردسکن از غرب به شهرستان طبس از جنوب به بخش دیهوک از بخش های شهرستان طبس و از شرق به شهرستان فردوس متصل است.
از نظر موقعیت طبیعی در شمال آن کویر نمک ،در جنوب کویر لوت ، در شرق آن تپه های شنی و تل های ریگ روان و در غرب آن کوهستان شتری واقع شده است.
فاصله بشرویه تا شهر مقدس مشهد 435 کیلومتر و تا شهر فردوس 100 کیلومتر و تا شهر طبس 130 کیلومتر است.

محل دیدار مردمی رییس جمهور در بشرویه مملو از جمعیت شده است
بیرجند _ در حالی که ساعتی دیگر تا نخستین میزبانی مردم مومن و ولایتمدار بشرویه از رییس جمهور باقی مانده، محل سخنرانی دکتر احمدی نژاد در این شهر مملو از جمعیت مشتاق و دوستدار وی شده است.

 گزارش ایرنا، اقشار مختلف مردم شهرستان بشرویه از زن و مرد، پیر و جوان، محصل و دانشجو، کارگر و کارمند در 'ورزشگاه شهید چمران' محل سخنرانی دکتر احمدی نژاد گردآمده اند تا برای نخستین بار پذیرای رییس جمهور محبوب و مردمی خود باشند و با وی دیدار کنند.
شهروندان بشرویه ای با در دست داشتن پرچمهای سه رنگ کشور، تصاویر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور آماده دیدار با خادم ملت هستند.
گروههای مختلف مردم بشرویه هنوز هم دسته دسته به سمت بلوار قائم و در نهایت ورزشگاه شهید چمران محل سخنرانی رییس جمهور در حال حرکت هستند.
پیش از این نیز مردم بشرویه پس از اطلاع از زمان ورود رییس جمهور به این شهرستان بطور خودجوش اقدام به نصب پارچه نوشته ها و پلاکادرهایی با مضامین خوشامد به رییس جمهور کرده بودند.
مردمان باصفا و صمیمی بشرویه که سالها است در محرومیت به سر می برند قدردان تلاشهای رییس جمهور و دولتمردانی هستند که در سالهای اخیر طعم خوش خدمت را به آنها چشانده و در تلاش هستند تا این شهرستان تازه تاسیس را با ارایه امکانات بیشتر، از محرومیت خارج سازند.
رییس جمهور در قالب نود و چهارمین سفر استانی خود از دیروز وارد خراسان جنوبی شده است.
دیدار و سخنرانی در جمع مردم شهرستانهای بشرویه، فردوس، سرایان و قائن از برنامه های دومین روز سفر احمدی نژاد به استان کویر و آفتاب 'خراسان جنوبی' است.
شهرستان بشرویه در شمال غربی استان خراسان جنوبی واقع است.  

 

 

برای مشاهده اخبار بیشتر از سفر ریاست محترم جمهوری به بشرویه به صفحه اصلی وب مراجعه فرمایند. باتشکر بشرویه تالک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد