سفر رئیس جمهور به بشرویه

 رییس جمهوری: دولت های استکباری پیشرفت خود را در عقب ماندگی ملت ها جستجو می کنند

رییس جمهور در بشرویه: امروز نادان ترین انسان ها در مراکز قدرت جهانی حاکم شده اند

 رییس جمهوری

دولت های استکباری پیشرفت خود را در عقب ماندگی ملت ها جستجو می کنند. 

 

بشرویه،خراسان جنوبی- رییس جمهوری با بیان این که دولت های استکباری پیشرفت خود را در عقب ماندگی سایر ملت ها و رفاه خود را در ناامنی دیگران جستجو می کنند، تاکید کرد که این نگاه امروز کارساز نیست و باید آنها این رویه خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' روز چهارشنبه در جمع پرشور مردم شهرستان بشرویه افزود: وقتی به صحنه تاریخ و دنیا می نگیریم، مشاهده می کنیم هرجا مشکل، رنج، فقر، ظلم و جنایات جنگی و غم و غصه ای است ناشی از دوری از ایمان به خدا و ریسمان الهی است.

وی یادآورشد: انسان های ناصالح، غیرمومن و احمق ترین افراد امروز بر مراکز قدرت جهانی حاکم هستند.

رییس جمهوری با بیان این که کسانی که از خدا دور می شوند، طعمه شیطان و تابع هوای نفس خود می شوند، افزود: کسانی که در این وادی باشند موردی جز خودخواهی زورگویی، کشتار، ظلم و حماقت نصیب آنها نمی شود.

احمدی نژاد با بیان این که استکبار از انسانیت فاصله گرفته است، اظهارداشت: مشکل امروز دنیا این است که عده ای خدا را فراموش کرده اند و تنها راه نجات آنها بازگشت در مسیر الهی است.

**جنگ افروزی ها و ویران کردن کشورها برای کسب منافع بیشتر است

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به دیدارش با سرمایه داران آمریکایی در این کشور اشاره کرد و گفت: آنها در این دیدار این پرسش را مطرح کردند که چرا وضع دنیا به این گونه دچار شده است.

وی افزود: به آنها گفتم تمام این مشکلات دنیا ناشی از اقدامات شما است که با تجهیزات نظامی موجب بروز جنگ و اختلاف در میان ملت ها می شوید تا ثروت آنها را غارت کنید.

رییس قوه مجریه با بیان این که تمام این جنگ افروزی ها و ویران کردن کشورها برای کسب سود و منافع بیشتر است، تصریح کرد: به آنها گفتم که شما می توانید با روش های دیگری همچون آباد کردن و پیشرفت دنیا سود و منفعت بیشتری کسب کنید.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود ساختن ایران را از زیباترین جلوه های انسانی دانست و گفت: هر کسی در هر نقطه ای از ایران است برای عمران و آبادانی کشور تلاش می کند.

وی با بیان این که سازندگی از وظایف ما است، خاطرنشان کرد: کمال انسان از دل خدمت به جامعه و تلاش برای پیشرفت و رفاه دیگران حاصل می شود و بر این اساس هرجا که هستیم دست به دست هم دهیم تا ایران را که یک امانت الهی در دست ما است، بسازیم .

رییس جمهوری، تعداد مصوبات سه سفر قبلی هیات دولت برای شهرستان بشرویه را 77 مصوبه بیان کرد و گفت: از این تعداد 6 مصوبه اجرایی نشده و تعدادی در مسیر اجرا است و تعدادی نیز به طور کامل اجرایی و عملیاتی شده است.

احمدی نژآد خاطرنشان کرد: در جلسه فردای هیات دولت در خصوص مصوبات اجرا نشده برای عملیاتی شدن این مصوبات تصمیمات اتخاذ می شود.

رییس جمهور در بشرویه: امروز نادان ترین انسان ها در مراکز قدرت جهانی حاکم شده اند

به گزارش سرویس سیاسی برنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در دومین روز از سفر چهارم هیات دولت به استان خراسان جنوبی در اجتماع گرم و صمیمی مردم شهرستان بشرویه با بیان اینکه از زیباترین جلوه های انسانی تلاش برای ساختن، عمران و آبادانی و پیشرفت است، اظهار داشت: زیبایی حقیقی در این است که انسان ها برای ایجاد زندگی زیبا در جامعه تلاش کنند.  



رییس جمهور با تاکید بر اینکه آحاد مردم باید دست در دست یکدیگر و با همدلی برای عزت و آبادانی ایران گام بردارند، گفت: ایران یک امانت الهی است که نسل به نسل در اختیار ما قرار گرفته و همه باید تلاش کنیم آن را به بالاترین سطح پیشرفت و آبادانی رسانده و به نسل های آینده هدیه کنیم.

 احمدی نژاد گفت: ایران پرچم توحید، خداخواهی، عدالت، مهرورزی و زندگی انسانی و متعالی است و باید همه نقاط آن آباد و پیشرفته باشد.

رییس جمهور با اشاره به مصوبات سفرهای استانی قبلی هیات دولت به شهرستان بشرویه گفت: در مجموع سه سفر 77 مصوبه به تصویب رسیده که از این تعداد 31 مورد به طور کامل اجرایی شده، 40 مورد در دست اجراست و برای 6 مورد اقدامی انجام نشده است که در جلسه دولت پروژه های اجرایی نشده و در دست اجرا مورد بررسی قرار گرفته و برای تسریع در تکمیل و اجرایی شدن تمامی آنها تصمیم گیری خواهد شد؛ اهتمام دولت این است که تمامی این 77 مصوبه به طور کامل عملیاتی شود.

احمدی نژاد افزود: در جلسه استانی هیات دولت همچنین تصمیمات جدیدی برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان بشرویه و ایجاد اشتغال برای جوانان اتخاذ خواهد شد.

رییس جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به آموزه های مکتب پیامبر عزیز اسلام(ص) اظهار داشت: از بزرگترین درس هایی که می توان از مکتب پیامبر مکرم اسلام (ص) گرفت این است که اگر کسی به خدا ایمان بیاورد، خدا هدایت او را بر عهده می گیرد و ایمان به خدا مانند ریسمان مستحکمی است که انسان را به همه پیروزی ها،‌ کمالات و عزت متصل می کند.

احمدی نژاد افزود: به هر نسبتی که انسان به خدا ایمان بیاورد به همان نسبت تحت مدیریت الهی قرار گرفته و کسی که تحت مدیریت خدا باشد، دروازه همه کمالات و خوبی ها به روی او بازخواهد شد و از تمامی مصائب، نگرانی ها و حزن و اندوه نجات خواهد یافت.

رییس جمهور با اشاره به اینکه کسانی که تحت مدیریت خدا قرار می گیرند در حقیقت در صراط مستقیم الهی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: لازمه ایمان به خدا قرار گرفتن تحت مدیریت الهی، نفی طاغوت ها و امور غیر الهی است و البته انسان باید قبل از آن، تمام تمایلات غیر الهی و شیطانی را در دل خود از بین ببرد تا راه برای اعتلای انسان باز شود.

احمدی نژاد تصریح کرد:‌ اگر کسی در سایه ایمان الهی قرار بگیرد آن چنان احساس عزت و قدرت در دل او پیدا می شود که تمامی قدرت های مادی در چشم او رنگ می بازند.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: ولایت الهی به صورت سلسله مراتب استمرار دارد و ولایت پیامبر گرامی اسلام (ص) در امتداد ولایت الهی قرار دارد و بعد از پیامبر اسلام (ص)، امیرالمومنین علی (ع) و فرزندان او و در عصر کنونی ولایت حضرت ولی عصر (عج) و در دوران غیبت نایبان و نمایندگان امام عصر (عج) بر انسان ولایت دارند.

احمدی نژاد تصریح کرد: تنها راه نجات و کمال انسان اعتصام به حبل الله و پیوستن به ولایت الهی است.

رییس جمهور دوری از ولایت الهی را عامل اصلی تمامی مشکلات جهان دانست و گفت: جنگ، جنایت، فقر، عقب ماندگی و فاصله طبقاتی که در جهان وجود دارد ناشی از دوری از ایمان به خدا و ولایت الهی است.

رییس جمهور اظهار داشت: سلطه گران برای منافع مادی و دنیای خود جنگ و درگیری ایجاد می کنند و این در حالی است که اگر دنیا آباد و پیشرفته باشد، همگان سود خواهند برد و امروز زمان آن است که قدرت های سلطه گر نگاه خود را تغییر داده و از وادی شیطان به وادی خدا بازگردند.  

 

 

برای مشاهده اخبار بیشتر از سفر ریاست محترم جمهوری به بشرویه به صفحه اصلی وب مراجعه فرمایند. باتشکر بشرویه تالک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد