سفر رئیس جمهور به بشرویه( ۲)

 رئیس جمهور در جمع مردم بشرویه؛

سردمداران رفاه خود را در ناامنی دیگران جست‌وجو می‌کنند  
رئیس جمهور : تمامی مصوبات بشرویه تا پایان دولت دهم اجرایی می شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور خطاب به سردمداران قدرت‌های جهان گفت: شما می‌توانید روش زندگی خود را عوض کنید، چرا رفاه خود را در ناامنی دیگران جست‌وجو می‌کنید.

خبرگزاری فارس: سردمداران رفاه خود  را در ناامنی دیگران جست‌وجو می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمود احمدی‌نژاد در جمع پر شور مردم بشرویه اظهار داشت: ویژگی اصلی مردم بشرویه ایمان به خدا، پاکی، تلاش خستگی‌ناپذیر و صمیمیت و مهرورزی است.
وی با بیان اینکه من برای نخستین بار به شهرستان بشرویه سفر می‌کنم، افزود: وقتی وارد این شهرستان شدم گویا وارد بهشتی زیبا شدم.
رئیس جمهور ادامه داد: اندیشه‌های والا، همت‌های بلند و دستان پر برکت و تلاش مردم در این شهر زیبا و کشاورزی بسیار خوب نشان می‌دهد که مردم این دیار مردمی فرهنگی هستند.
احمدی نژاد یادآور شد: آن چیزی که در طول تاریخ از مردم بشرویه به یادگار مانده است وجهه فرهنگی‌ آن است. یکی از بزرگترین درس‌ها این است که اگر کسی به خدا ایمان آورد خداوند نیز رهبری و ولایت او را برعهده می‌گیرد.
رئیس جمهور یادآور شد: ایمان به خداوند مانند ریسمان محکمی است که انسان را به پیروزی‌ها و عزت‌ها متصل می‌کند و به هر نسبت که انسان به خدا ایمان بیاورد تحت مدیریت خدا قرار می‌گیرد و کسی که تحت مدیریت خداوند قرار گیرد تمامی خوبی‌ها به روی او باز می‌شود و از غم‌ها و غصه‌ها نجات پیدا می‌کند.
احمدی‌نژاد ادامه داد: کسانی که تحت ولایت خدا قرار می‌گیرند در صراط مستقیم خداوند هستند و ایمان به خداوند شرط اول رسیدن به تمام خوبی‌ها است و لازمه رسیدن ایمان به خداوند نفی طاغوت است.
وی یادآور شد: انسان باید در درون خود تمایل به پستی‌ها را کنار بگذارد و اگر فردی در سایه ایمان الهی قرار بگیرد احساس قدرت در او بیدار می‌شود و می‌تواند خود را به درستی در مسیر هدایت الهی بالا بکشد. کسی که دینش به آسمان وصل شود دل او سرشار از نور و خالی از تاریکی می‌شود.
احمدی‌نژاد ادامه داد: مردم شهرستان بشرویه در همبستگی و ارزش‌های الهی الگو و نمونه برای تمام مردم هستند. اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم می‌بینیم که هر جا مشکل، رنج، غم، غصه و سختی است ناشی از دوری از خداوند است.
رئیس جمهور ادامه داد: انسان‌های ناپاک و غیر مومن در برخی قدرت‌های جهان حاکم هستند و کسی که از خدا اطاعت نکند طعمه شیطان و هوای نفس می‌شود و در این وادی جز ظلم و حماقت کاری انجام ‌نمی‌دهد.
وی خطاب به سردمداران قدرت‌های جهان گفت: شما می‌توانید روش زندگی خود را عوض کنید، می‌توانید خدایی زندگی کنید و اگر پول بیشتری می‌خواهید می‌توانید از راه دیگری پول‌دار شوید چرا رفاه خود را در ناامنی دیگران جست‌وجو می‌کنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه عده‌ای خدا را فراموش کرده‌اند، تصریح کرد: تنها راه نجات آنها این است که به راه خدا بروند و وقتی خداوند مولای انسان شد بهترین مولا است.
احمدی‌نژاد افزود: از زیباترین جلوه‌های انسانی هر کس تلاش برای ساختن و عمران و آبادانی است و انسان باید تلاش کند زندگی زیبایی برای جامعه بنا کند.
وی یادآور شد: امروز همه هر جا که هستیم باید دست به دست هم داده و ایران را آباد کنیم چون ایران یک امانت الهی است و باید ایران را در سطح بالاتر بسازیم و آن را به نسل‌های آینده هدیه کنیم. ایران امروز پرچم عدالت است و باید همه جای ایران از جمله بشرویه آباد آباد شود.  

 

رئیس جمهور : تمامی مصوبات بشرویه تا پایان دولت دهم اجرایی می شود
بیرجند - خبرگزاری مهر:
رئیس جمهور از تصویب 77 پروژه در سفر های قبلی دولت به بشرویه خبر داد و گفت: تمامی پروژه های اجرا نشده این شهرستان تا پایان دولت دهم اجرایی می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد صبح چهارشنبه در ادامه سخنان خود در جمع مردم بشرویه از زیباترین جلوه های انسانی را تلاش برای ساختن عمران، آبادی و پیشرفت کشور دانست و افزود: کمال انسان از طریق عمران زمین، و اصلاح جامعه و حرکت برای دیگران بدست می آید.

رئیس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: راه کمال انسان از دل جامعه در خدمت به جامعه و تلاش برای رفاه، آسایش و آرامش دیگران اتفاق می افتد.

احمدی نژاد گفت: ایران اسلامی را باید از راه عمران زمین آباد کنیم و آن را به نسل های آینده هدیه کنیم.

وی ایران را پرچم توحید، مهرورزی، زندگی انسانی و متعالی دانست، افزود: در راستای پیشرفت و آبادانی بشرویه در سه سفر قبلی 77 پروژه تصویب شده است که تا کنون 31 پروزه اجرا، 40 پروژه در دست اجرا و 20 مورد اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه موانع پروژه های اجرایی نشده شهرستان در هیئت دولت برسسی خواهد شد، عنوان کرد: تا پایان دولت دهم تمامی 77 پروزه مصوب اجرایی خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه  احداث جاده طبس به بشرویه در دستور کار دولت قرار می گیرد، بیان کرد: پیگیری برای راه اندازی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی در بشرویه نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت به تمامی جوانان بیکار شهرستان بشرویه تسهیلات اشتغال پرداخت خواهد کرد، گفت: راه اندازی زورخانه و سالن های ورزشی و مدارس شبانه نیز در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.

احمدی نژاد بیان داشت: برای ایجاد کارگاه صنعتی در شهرستان بشرویه دولت 49 درصد سرمایه گذاری می کند.

وی قول مساعد برای پیگیری مشکلات  کوره های آجر پزی شهرستان بشرویه را داد و عنوان کرد: مشکلات احداث استخر سرپوشیده این شهرستان نیز برطرف خواهد شد و به زودی این استخر در شهرستان ایجاد خواهد شد.
  

برای مشاهده اخبار بیشتر از سفر ریاست محترم جمهوری به بشرویه به صفحه اصلی وب مراجعه فرمایند. باتشکر بشرویه تالک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد