ماجرای حیرت انگیز ازدواج یک خواهر و بردار!

ماجرای حیرت انگیز ازدواج یک خواهر و بردار!

دختر و پسری اهل آفریقای جنوبی که برای ۵ سال با هم نامزد بودند و دیوانه وار عاشق یکدیگر بودند، در روز ازدواج و  پس از اینکه پدر و مادرشان پس از ۲۸ سال همدیگر را ملاقات کردند، متوجه شدند خواهر برادر هستند و در حاثه ای تلخ در حالیکه دختر ۸ ماهه حامله بود از هم جدا شدند.

ماجرای حیرت انگیز ازدواج یک خواهر و بردار

زنی که هفته آینده فرزند خود را به دنیا می‌آورد زمانی که فهمید پدر فرزندش برادرش است از لحاظ روحی ویران شد.

این زوج که در دانشگاه با هم آشنا شده بودند تصمیم گرفتند تا در روز ازدواج و پیش از عقد قانونی  والدین مجردشان را به همدیگر معرفی کنند.

ماجرای حیرت انگیز ازدواج یک خواهر و بردار

اما ملاقات آنها با یکدیگر سبب این موضوع شد تا پی ببیرند آنها خواهر برادر بوده اند و در زمان کودکی از یکدیگر جدا شده اند.

این زوج گمنام اهل آفریقای جنوبی پس از فهمیدن این موضوع از شنبه هفته پیش همچنان در شوک به سر می‌برند.

ماجرای حیرت انگیز ازدواج یک خواهر و بردار

به گزارش روزنامه ملی سواتن(Sowetan) آفریقای جنوبی این خواهر برادر تنی پس از آنکه پدر مادرشان در کودکی طی یک طلاق سریع از هم جدا شدند، یکدیگر را هرگز ندیدند. در آن زمان زن ۸ ماهه حامله بود و پسر ۲ سال سن داشت. مردی که به عنوان پدر در این حادثه اسمش مطرح است در مصاحبه با این روزنامه گفت وی پس از آنکه متوجه تقلب و دروغ همسرش در سال ۱۹۸۳ شده است از وی جدا شده و به این ترتیب دختر توسط مادرش و پسر توسط پدرش بزرگ شده است. و به این ترتیب هیچکدام از این دو نمی‌دانستند که خواهر و برادر هستند.

ماجرای حیرت انگیز ازدواج یک خواهر و بردار

سوات همچنین گزارش می‌کند که خواهر و برادر در دو شهر مختلف آفریقای جنوبی  در فاصله ۷۵ کیلومتری از یکدیگر بزرگ می‌شوند. بر طبق گزارش این دو در سال ۲۰۰۷ مجددا همدیگر را در دانشگاه ملاقات می‌کنند.

ماجرای حیرت انگیز ازدواج یک خواهر و بردار

پدر و مادر این دو جوان به هیچ وجه در طی این ۵ سال همدیگر را ملاقات نکردند تا هفته پیش که قرار بود برای فراهم آوری مقدمات ازدواج با هم بحث و تبادل نظر کنند.

در بسیاری از خانوادهای آفریقایی پرداخت شیربها برای شروع ازدواج یک زوج مرسوم است. به عبارتی دیگر خانواده‌ها به طور طبیعی یک قرار رسمی‌برای تعیین شیربها و مهریه دختر در خانه دختر معین کرده بودند. اما زوج جوان نمیدانستند که این وصل مجدد شاید مقدمه ای باشد بر فصلی جدید.

ماجرای حیرت انگیز ازدواج یک خواهر و بردار

دختری که به عنوان همسر در این رابطه است می‌گوید رابطه اش با برادرش یک عشق در نگاه اول بوده و این دو پس از آنکه برای اولین بار در دانشگاه تکنولوژی تی شاون در نلسپریوت، محل زندگی پسر، همدیگر را دیدند دیوانه وار عاشق یکدیگر شدند.

دختر همچنین می‌افزاید از همان روز من احساس عشق عمیقی نسبت به مردی که نمی‌دانستم برادرم است داشتم، از آن تاریخ تا چند روز پیش ما اکثر اوقات را با هم میگذراندیم. هر دوی ما تنها به فکر داشتن خانواده و فرزندان زیاد بودیم.با این حال شما نمی‌توانید تصور کنید که با فهمیدن این موضوع و با وجود خبر حاملگی من، اکنون باید به بچه مان وقتی بزرگ شد بگوییم که چه شرایطی دارد.

زوج جوان اعلام کردند پس از شنیدن این خبر تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفته اند.

وجود چنین ازدواج و چنین فرزندی در جامعه ای سنتی نظیر آفریقای جنوبی یک تابو است از اینرو هویت این زوج به خاطر حفظ جان فرزندشان مخفی نگه داشته شده است.

ماجرای حیرت انگیز ازدواج یک خواهر و بردار

منبع: دیلی میل


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد