آنجلینا و براد پیت عکس دوقلوهایشان را فروختند! + عکس

آنجلینا و براد پیت عکس دوقلوهایشان را فروختند! + عکس

برادپیت اخیرا" اعتراف کرد که او و آنجلینا اولین عکس دوقلوهایشان را به رسانه های خبری فروختند تا مطمئن شوند که عکاسان سمج از فروش عکسهای دوقلوهای آنها سود نمی برند.

Persianv.com At site

این زوج مشهور هالیوودی در سال ۲۰۰۸ به فرزندان دوقلوی خود ، ناکس و ویوین ، خوش آمد گفتند و بنا به گزارشات رسیده حق چاپ اولین عکس دوقلوهایشان را به مبلغ ۱۴ میلیون دلار فروختند.

پیت ادعا می کند که او و آنجلینا دلشان می خواست فرزندانشان همانطورکه آنها می خواهند به دنیا معرفی شوند و به همین دلیل عکس دوقلوها را خودشان فروختند.

براد پیت گفت :"می دانم که فروختن عکسی که بسیار شخصی و خصوصی است کار بسیار عجیبی است . عجیب تر از آن این است که عکس کسانی را بفروشی که می خواهی از آنها حمایت کنی ."

" ما مجبوریم هر روز یک راه و نقشه جدید برای بیرون رفتن از خانه پیدا کنیم و به نوعی یک عملیات غیر ممکن انجام بدهیم تا کسی متوجه خروج ما نشود و مزاحمت ایجاد نکند . این زندگی و مشکل همیشگی ما است."

" اما وقتی دوقلوها متولد شدند ما می دانستیم که همه دلشان می خواهد عکس آنها را ببینند و به همین دلیل عکاسان سمج هرکاری که بتوانند انجام می دهند تا از آنها عکس بگیرند . بنابراین تصمیم گرفتیم که در همان ابتدا به این ماجرا پایان دهیم و بجای اینکه پول حاصل از فروش این عکس به کسانی پرداخت شود که از نظر ما قابل احترام نیستند ، خودمان از این پول در راه بهتری استفاده کنیم ."

برادپیت اخیرا" گفته بود که فرزندان او و آنجلینا خیلی دوست دارند که والدینشان رسما" ازدواج کنند.

Persianv.com At site

او گفت:" بچه ها واقعا" دلشان می خواهد که من و آنجلینا رسما" ازدواج کنیم.آنها واقعا" مشتاقند."

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:42

اخی ....مگه بچه هاشون یادشون بیارن که با هم ازدواج نکردن اگه نه دوتا ادم با این سن وسال تا اخر بدون هیچ تعهدی زندگی میکنن..نه تعهد ازدواج ونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد