فارسی وان؛ ازدواج کار نادرستی است!

فارسی وان؛ ازدواج کار نادرستی است!

مقابله فارسی وان با ازدواج؛
شبکه فارسی وان در یکی از سریال هایش با تکرار دیالوگ هایی همچون ازدواج کار نادرستی است.من علاقه ای به ازدواج ندارم همان رابطه دوستی بهتر و قشنگ تر است ، به مقابله با فرهنگ ازدواج پرداخت!
  
به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز؛ شبکه فارسی وان که به دنبال مقابله با فرهنگ ازدواج است در سریال های خود جایگزین ها و دلایل اینکه چرا نباید ازدواج کرد را بیان کرد!
این شبکه در یکی از سریال هایش دوست دختر و دوست پسری را نشان می دهد که پسر از دختر درخواست ازدواج می کند.
ولی در جواب با واکنش عجیبی از سوی دختر روبرو می شود، دختر در حالتی بر افرخته می گوید: «ازدواج کار نادرستی است. من علاقه ای به ازدواج ندارم همان رابطه دوستی بهتر و قشنگ تر است و من آن را بیشتر دوست دارم.»
پسر با تعجب می پرسد که" چرا دوست نداری با من ازدواج کنی؟"
این بار دختر در توضیح علت این مساله می گوید:« اگر ازدواج کنم اول باید بچه دار شوم و همیشه باید مشغول آشپزی باشم و مهمانی هم نمی توانم بروم ازدواج دست و پا گیر است!»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد