حرکت غیر اخلاقی بازیکنان اسپانیایی + عکس

حرکت غیر اخلاقی بازیکنان اسپانیایی + عکس


 آپلود سنتر

برخی رسانه های خبری دنیای فوتبال و شبکه های اجتماعی جهان طی هفته گذشته، موضوع رفتار غیر ورزشی شیث رضایی و محمد نصرتی را به عنوان خبر اول خود درج کردند تا به نوعی در کنار حرکت تخریبی علیه ایران، فساد های اخلاقی بازیکنان خود را نیز لاپوشانی کنند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از فردا؛ این رفتار غیر حرفه ای روزنامه هایی چون مارکا و آس از یک سو و وبسایت یاهو از سوی دیگر در شرایطی صورت گرفت که فوتبال اروپا، بارها و بارها چنین صحنه هایی را تجربه کرده و هیچ گاه به انتشار تصاویر آن اقدام نکرده است. تصویر زیر نیز نمونه ای از اقدامات غیر اخلاقی بازیکنان اسپانیایی است.



دو پایگاه خبری معتبر آس و مارکا با انتشار خبر محرومیت نصرتی و شیث از حضور در ورزشگاه را در صدر اخبار خود قرار دادند. بسیاری از رسانه های دیگر هم با انتشار این خبر از برخورد مقامات فوتبال ایران با حرکت بازیکنان پرسپولیس نوشتند.

آس از تعلیق این دو بازیکن نوشت و فیلم آن صحنه را از شبکه 3 تلویزیون ایران ، در اختیار کاربرانش گذاشت تا این لحظه دردناک را تماشا کنند. سایت مارکا هم با اشاره به اتفاقی که در زمین رخ داده ، تصویرش را منتشر کرد .

یاهو نیز در حالی به انتشار اخبار و تصاویر دیدار تیم های پیروزی و داماش پرداخت که در گزارش منتشر شده حرفی از اقدام انجام شده توسط شیث و نصرتی زده نشده و فقط به محرومیت و تعلیق دو بازیکن ایرانی اشاره کرده است.

این در حالی است که واقعیت فوتبال ایران چیزی به جز این را در بردارد. هرچند غالبا در فوتبال ایران شاهد رفتارهای ناشایستی از سوی بازیکنان هستیم اما طی سال های اخیر صحنه های عبرت آموز دیگری هم وجود داشته که هیچ یک از رسانه های ورزشی جهان، به این شکل به آنها نپرداخته اند.

به عنوان مثال سال گذشته جایزه اول بازی جوانمردانه سال 2010 ورزش جهان به امین متوسل‌زاده مهاجم تیم فوتبال باشگاه راه‌آهن اهدا شد. متوسل زاده که به واسطه رفتار جوانمردانه‌اش دربازی دو فصل گذشته تیم‌های مقاومت‌سپاسی و استیل‌آذین کاندیدای دریافت جایزه بازی جوانمردانه سال 2010 جهان شده‌ بود این جایزه را دریافت کرد.

کسب این مقام توسط یک بازیکن ایرانی نه تنها در هیچ کدام از رسانه های فوتبال جهان منتشر نشد، بلکه اغلب سایت ها و روزنامه های ورزشی کشور نیز به اندازه لازم به آن نپرداختند تا حرکت شیث و نصرتی به عنوان چهره فوتبال ایران در دنیا محسوب شود.

بنابراین گزارش آنچه در هفته گذشته بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار گرفت ، انتشار تصاویر این دو بازیکن در رسانه های خبری جهان بود که بی شک سوء استفاده و حرکت تخریبی رسانه های خارجی علیه ایران را در بر داشت.
نظرات 1 + ارسال نظر
رهاجون یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:17

ادم های اینطوری توی فوتبال کم نیستند.....نمیکنند مثل والیبالیست ها هم مودب باشند و هم افتخار افرین.

پول زیاد آدمو.......... میکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد