اعترافات هولناک چند دختر و پسر در لانه وحشت + عکس

اعترافات هولناک چند دختر و پسر در لانه وحشت + عکس

اعترافات هولناک چند دختر و پسر در لانه وحشت + عکس

مرا به خانه ای در «باغ سبزی» کشاندند و یک شب به زور مرا نگه داشتند و صبح روز بعد ضمن آن که گلویم را با چاقو بریدند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد و گوشی همراهم را گرفتند. 

اعترافات هولناک چند دختر و پسر در لانه وحشت + عکس 

اعضای سابقه دار یک باند زورگیری که با کشاندن افراد به «لانه وحشت» در محل معروف به «باغ سبزی» اقدام به ارتکاب جرم می کردند در بازجویی های اولیه چگونگی ماجرای زورگیری را تشریح کردند.

به گزارش خراسان، دختر ۱۶ ساله ای که در لانه وحشت دستگیر شده است، به گزارش ماموران انتظامی ضمن اعتراف گفت: به دلیل این که جا و مکانی ندارم شب را به منزل «ج» رفته بودم که ناگهان اوایل صبح توسط ماموران کلانتری شهید رجایی مشهد دستگیر شدم.

وی ضمن اعتراف به ارتباط با برخی افراد درباره بریده شدن گلوی یکی از طعمه ها در لانه وحشت افزود: من خواب بودم وقتی بیدار شدم دیدم از گردن جوان ۲۴ ساله خون می آید البته افراد دیگری هم در منزل بودند.

زن ۲۲ ساله دیگری نیز که در این مکان دستگیر شده است، در اعترافات خود گفت: من برای استعمال موادمخدر به آن جا رفته بودم اما با افراد ارتباطی نداشتم.

وی اضافه کرد: من فقط دیدم که از گردن آن جوان خون زیادی می ریزد. او به شدت گریه و زاری می کرد و می گفت: پول هایم را پس بدهید!

«ه» جوان ۲۳ ساله ای نیز که در لانه وحشت توسط ماموران کلانتری شهیدرجایی و به اتهام مشارکت در زورگیری به دام افتاده است، هم گفت: من آن جوان را نزدم و از این که چه کسی او را با چاقو از ناحیه گردن مجروح کرده است هم خبر ندارم.

وی اضافه کرد: من به موادمخدر اعتیاد دارم و آن شب برای استعمال مواد به منزل «ج» رفتم.

این جوان در ادامه اعترافاتش گفت: زنجیری که از داخل منزل کشف شده متعلق به من است و من تنها اتهام زورگیری را قبول ندارم اما بقیه مواردی که در صورت جلسه نیروهای انتظامی عنوان شده است را قبول می کنم!

جوان ۲۲ ساله دیگری که بنا به گفته خودش کفاش است هم در بازجویی ها گفت: من به اتفاق دوستانم و برای استعمال موادمخدر به منزل «ج» رفته بودیم که توسط ماموران دستگیر شدم ولی من زورگیری نکرده ام.

یکی دیگر از اعضای این باند هم در اعترافات خود ضمن اقرار به داشتن اعتیاد گفت: صورت جلسه ای را که توسط نیروهای انتظامی تنظیم شده است قبول دارم ولی من فقط برای استعمال موادمخدر به آن جا رفت و آمد می کردم.

«ج» جوان ۳۷ ساله نیز اظهار داشت: آن جوان خودش با چاقو گلویش را برید و من با چاقو به گردن او ضربه ای نزدم و پول هایش را هم نگرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که پس چه کسی این جرایم را انجام داده است به گفتن کلمه «نمی دانم» اکتفا کرد و افزود: آن شب من به همراه بقیه دوستانم و ۲ زن دستگیر شده در منزل بودیم اما به جز اظهارات شاکی پرونده بقیه موارد مانند ارتباط نامشروع را قبول دارم چون من گوشی تلفن همراه و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد شاکی را از او نگرفته‌ام!

جوان ۲۶ ساله دیگری که در «لانه وحشت» دستگیر شده است ضمن اعتراف به استعمال موادمخدر در منزل «ج» گفت: در حالی که ۲ خانم در منزل «ج» بودند من برای استعمال موادمخدر به آن جا رفتم و قبول دارم که ۲۰۰ هزار تومان پول و گوشی تلفن همراه شاکی را از او گرفته اند اما این که چه کسی این کار را انجام داده است اطلاعی ندارم!

گزارش خراسان در این باره حاکی است: ساعت ۷:۳۰ روز شنبه گذشته و در پی اعلام شکایت جوان ۲۴ ساله ای که با سر و صورت خونین به کلانتری شهید رجایی مشهد رفته بود راز زورگیری در «باغ سبزی» بر ملا شد.

این جوان در حالی که خون از گلویش می‌چکید به سرهنگ «عباسی نیا»، رئیس کلانتری شهید رجایی گفت: اعضای این باند مرا به خانه ای در «باغ سبزی» کشاندند و یک شب به زور مرا نگه داشتند و صبح روز بعد ضمن آن که گلویم را با چاقو بریدند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراهم را گرفتند و مرا رها کردند.

سرهنگ پاسدار احد کریمی (رئیس پلیس مشهد) ضمن تایید این خبر به خراسان گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که اعضای این باند خطرناک با طعمه قراردادن ۲ زن، برخی از افراد را به منزلی در کنار کوچه ای معروف به «باغ سبزی» می کشاندند و سپس دیگر اعضای باند از آنان زورگیری می کردند.

سرهنگ کریمی از شهروندان خواست تا چنانچه مورد اغفال اعضای این باند واقع شده اند برای شناسایی متهمان و اعلام شکایت به کلانتری شهید رجایی مراجعه کنند. وی به شاکیان اطمینان داد هویت و شکایت آنان در کلانتری محفوظ می ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد