پیشنهاد توسعه حسینیه حاج علی اشرف بشرویه

پیشنهاد توسعه حسینیه حاج علی اشرف بشرویه

مطلب زیر توسط یکی از دوستان و همراهان همیشگی بشرویه تالک ارسال شده است که امیدوارم توسط همشهری های عزیز بخصوص دست اندرکاران هیئت های عزاداری مورد توجه واقع شود: 

سلام خسته نباشید و تشکر از مطالب زیبای وبلاگتون. یه جوری پیشنهاد من رو در وبلاگ به نظر سنجی بذارین و نتیجه رو به مسئولین مربوطه و هیئتهای عزاداری شهرستان منتقل کنید شاید علاوه بر موافقت قدمی نیز دراین راه بردارند: حسینیه عظیم حاج علی اشرف 400 سال پیش و برای جمعیت آن زمان ساخته شده است. الان به خوبی مشهود است که این حسینیه امکان خدمات دهی به جمعیت فعلی شهر را ندارد و مطمئنا دراینده این موضوع حاد تر خواهد بود.اگر اقایان هیئت امنای هیئتهای مذهبی که سالانه میلیونها تومان و حتی درمواردی به میلیارد هم می رسد خرج هیئت و ساختمان هیئت خود می کنند همت کنند می توانند به صورت مشترک و بدون اینکه نامی از اقای ایکس و ایگرگ و ضد باشدیک حسینیه جدید با طراحی و شکل وشمایل همین حسینیه حاج علی اشرف در زمینها و خانه های متصل به حسینیه مرحوم حاج علی اشرف بسازند به گونه ای که تا 400 سال دیگر گنجایش خیل عظیم مشتاقان محرم و عزاداران حسینی را داشته باشد. هیچ کاری ندارد فقط کمی همت عالی و اینده نگری این مهم را 3 ساله به نتیجه می رساند. همچنین می توان در لوحه و سنگ نوشته ای نام صاحبان همت و ساعیان و بانیان مکان را ثبت کرد هرچند که خداوند نیاز به ثبت فیزیکی ندارد و درجای دیگری انرا ثبت می کند. این یک پیشنهاد یک پیشنهاد دیگر اینکه مراسم علمگردانی و صلاه کشی روز اول محرم را بعنوان میراث معنوی شهرمان ثبت کنیم هم در میراث فرهنگی ایران هم در یونسکو.  

تشکر و ارزوی موفقیت 

 ندا اهوازی

نظرات 2 + ارسال نظر
جک و لطیفه و اس ام اس شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:45 http://www.jok9.mihanblog.com

وبلاگ خوبی داری مطالبت واقعا خوب بود موفق باشی من هم یک وبلاگ دارم که بر اس ام اس جک و لطیفه و اس ام اس ساختمش حتما بیا واس ام اس بخون

منو با(جک و لطیفه و اس ام اس) لینک کن بعد بیا وبلاگ من و در قسمت "ارسال لینک" وبلاگتو ارسال کن

یا که بنر من از داخل وبلاگم برداشته و داخل وبلاگت بزار بعد بیا و بنر یا لینکتو به من بگو تا در وبلاگم بگذارم

موفق باشی

حسام چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:54 http://booshroye.blogfa.com

سلام وخسته نباشید.ممنون ازمطالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد