"انونیموس" خلاء هکرهای ایرانی را برای مردم بحرین پر کرد!

"انونیموس" خلاء هکرهای ایرانی را برای مردم بحرین پر کرد!


اغلب گازهای اشک آور که این روزها فضای خیابان‌های کشورهای عربی را پر کرده است، از یک جا می آیند: شرکت CSI جامستون در ایالت پنسیلوانیای آمریکا



گاز اشک‌آوری که باعث قتل نوزاد 5 روزه بحرینی شد

به گزارش واشنگتن پست، دوشنبه گذشته بحرین سالگرد انقلاب معترضینش را با گازهای اشک‌آور آمریکا به خشونت کشاند، گازهایی که از شرکت CSI در جامستون آمریکا تولید می شوند. این در حالی است که تعداد شهدای بحرین به 56 نفر در 367اُمین روز قیام این مردم بعد از انقلاب 14 فوریه رسیده است.
بعد از این خشونت‌ها بود که هکرهای آمریکایی انونیموس، وعده دادند که انتقام مردم بحرین را از شرکت‌های تولیدکننده آمریکایی خواهند گرفت و در همان ساعات اولیه، وبسایت CSI هک شد. در یک پیغام ویدئویی زنده که سه شنبه بصورت آنلاین انتشار یافت، این گروه شرکت های تولید کننده گاز اشک آور آمریکا را منفعت طلبان از جنگ نامیدند، کسانی که اسلحه های شیمیایی به ارتش ها و نیروهای نظامی در جهان می فروشند. این هکر ها همچنین اطلاعات مربوط به کارمندان و مشتریان این شرکت را در روی اینترنت در برابر انظار مخاطبین قرار دادند.


کودکان بحرینی قربانی گاز اشک‌آور آمریکایی

گاردین نیز در گزارشی تصریح کرد: شرکت CSI به کانون خشم حامیان حقوق بشری در این روزها تبدیل شده، چرا که این شرکت در حال تامین ابزار کنترل خشونت آمیز علیه مردم برای ارتش‌ها و پلیس‌های محلی و دفاتر امنیتی است که اقدام به تولید تسلیحات نظامی مرگبار می کنند.
شرکت CSI همچنین برای ارتش اسرائیل اقدام به تامین گازهای اشک‌آور می‌کند که در یک مورد تظاهرات معترضین ضد جنگ، یک فعال فلسطینی بنام جوهر ابو رحما در اثر استنشاق این گاز کشته شد.


همسان‌سازی آل خلیفه با سروان "پایک" پلیس آمریکایی

براساس این گزارش، در مصر نیز فشنگ‌های گازهای اشک آور پیدا شده است که بر روی بدنه آن‌ها نام و آدرس مشخصات شرکت CSI حک شده بود و تحقیقات نشان می‌دهد که آسیب این گازهای جدیدِ ساختِ شرکت آمریکایی، از مدل‌های قبلی مورد استفاده، بسیار خطرناک‌تر است.
یک شاهد عینی در مصر به گاردین گفت: این گازها قوی ترند. صورت را می سوزانند و بلایی بر سرت می‌آورند اینگار تمام بدنت کوفته شده و کتک خورده ای. معترض مصری دیگری در مصاحبه با خبرگزاری بیکی آمستر گفت: این گاز نهایتاً باعث سرفه‌های شدید، درد سینه، تار دیدن و لرزش شدید بازوها می‌شود.
متخصصین امر گفته اند این گازها استاندارد معمول را دارد اما تاثیرات جانبی آن فشار فیزیکی وارد بر بدن را تشدید می کند.
در نوامبر گذشته مسئولین گمرکی بندر سوئز در مصر از پذیرش کالاهای ارسالی از این شرکت توسط کشتی خودداری نمودند، چون احتمال استفاده آن علیه معترضین مصری می‌رفت. یک ماه بعد مصری‌های مقیم امریکا و فعالین جنبش وال استریت در مقابل دفتر مرکزی این شرکت در جامستون با دراز کشیدن روی زمین در اعتراض به اقدامات این شرکت ساعت‌ها تظاهر به مُردن نمودند.
هکرهای انونیموس همچنین عنوان کردند که سایت‌های دیگری علاوه بر شرکت CSI را نیز هک کرده‌اند که همگی آنها نیز در رده شرکت های امنیتی بوده‌اند که وبسایت شرکت‌های "سورتک" یک شرکت سخت افزار نظارتی، "تامپسون" یک سازنده دست بندهای امنیتی و "پن آرمز" یک سازنده اسلحه از جمله این شرکت‌ها هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد