گریه خاله شادونه در یک برنامه زنده برای کودکان خرمدره!+ عکس

گریه خاله شادونه در یک برنامه زنده برای کودکان خرمدره!+ عکس

ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه پس از حادثه ای که هفته گذشته در شهر خرمدره استان زنجان اتفاق افتاد، در برنامه پر طرفدار خود  "شادونه در سرزمین دونه ها" که به طور زنده از شبکه دوم سیما پخش می شود برای دقایقی حاضرشد.

به گزارش استخدام نیوز روز 21 اردیبهشت 91 برنامه ای از سوی بخش خصوصی در سالن شهر ورزشی شهدای خرمدره که اجرای آن را ملیکا زارعی(خاله  شادونه) بر عهده داشت برگزار شدو بر اثر یک حادثه در محل اجرای این برنامه 3 کودک جان خود را از دست دادند.

 این کودکان به نام های نگار صالحی (7 ساله)، مهدی مولایی (7 ساله) و بهاره شادمهر (6 ساله) بر اثر ازدحام در زمان خروج از سالن ورزشی خرمدره که برنامه"خاله شاودنه" در آن در حال اجرا بوده است کشته شدند.

پس از این حادثه خاله شادونه پیام تسلیتی نوشته و در آن گفته بود که تا مدتی به علت تاملات روحی در تلویزیون برای بچه ها برنامه اجرا نخواهد کرد.

 اما در روز عصر جمعه 29 اردیبشهت وی در حالی که روسری عزا به سر و یک شال سیاه به گردن آویخته بود با چشمانی اشک بار برای تنها چند دقیقه در برنامه زنده خود  بر صفحه تلویزیون ظاهر شد و به اتفاقی که برایش به تازگی رخ داده اشاره کرد.

 او که بسیار افسرده و غمگین بود از همه بچه ها خواست تا برای کودکانی که دیگر در میان آنها نیستند و برای به دست آوردن روحیه دوباره اش دعا کنند و درحالی که صحبت می کرد به گریه افتاد.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

 

ادامه برنامه توسط مجریان دیگری اجرا شد اما مجری برنامه در دقایق پایانی برنامه از خاله شادونه خواست تا یک بار دیگر به استودیو بیاید.این بار هم وی در حالی که هنوز حال مساعدی نداشت ، با گریه و زاری با بچه ها سخن می گفت.

او بعد از اجرای سرودی غمگین برنامه پخش شده را به کودکان جان باخته در حادثه خرمدره تقدیم کرد و صراحتا نام آنها را بیان کرد.

به گزارش استخدام نیوز حادثه جان باختن کودکان در خرمدره را شاید بتوان یکی از خبرسازترین حوادث سال 91 نام برد. اتفاقی که نام ملیکا زارعی و شخصیت  خاله شادونه را در رده خبر های داغ و پربیننده قرار داد و حتی از اخبار  مربوط به درگذشت ایرج قادری کارگردان معروف سسینمای ایران در اردیبهشت ماه به آن بیشتر پرداخته شد.

 وضعیت روحی ملیکا زارعی این روزها  چندان مناسب نیست و این در حالی است که وی در بروز حادثه مذکور نقشی نداشته است.با این وجود باید دید آیا این مجری محبوب آیا بار دیگر خواهد توانست آن برنامه های شاد و جذاب خود را به نمایش بگذارد و یا باید بچه ها کم کم با یکی دیگر از شخصیت های دوست داشتنی شان وداع کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:58

اخه واقعا هم حق داره...............خیلی اتفاق غم انگیزی بود......

صدالبته گریه هم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد