مرکز ازدواج موقت(صیغه)، شایعه یا واقعیت

مرکز ازدواج موقت(صیغه)، شایعه یا واقعیت

 به گزارش سرویس دینی جام نیوز، چند روزی است که خبر راه اندازی اولین مرکز ازدواج موقت با مجوز وزارت ارشاد، توسط سایت های مختلف غربی و گاها داخلی منتشر شده و سر و صدای زیادی به پا کرده است.
سایت رادیو زمانه یکی از سایت های منتشر کننده این خبر، آورد: «مرکزی اینترنتی با عنوان "مرکز رسمی ازدواج موقت صیغه در تهران" در فضای مجازی مشغول به فعالیت شده است.»
این وب سایت افزود: «وبلاگ "مرکز رسمی ازدواج موقت جامعه مجازی پیوند تهران" در ستاد سازماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.»
گفتنی است این پروژه جدید تخریبی علیه مذهب شیعه است که توسط برخی افراد معلوم حال آغاز و برخی افراد ناآگاه هم به آن دامن می زنند.
لازم به ذکر است این مرکزی که سایت های معاند ادعا می کنند، از سوی وزارت ارشاد تائید نشده و غیر واقعی است:
اول، اینکه نشانی اینترنتی سایت مذکور یک ساب دامین در یک سایت خدمات دهنده است و اصل سایت روی بلاگفاست. پس لزومی برای ثبت دامنه آی آر و ثبت مشخصات ندارد.
دوم، این سایت بر خلاف ادعای انجام شده این مرکز در سایت ساماندهی ثبت نشده است و حتی بر فرض ثبت، مجوز فعالیت برای این مرکز نمی شود.
سوم، در این سایت یک شماره ایرانسل جهت ارتباط با مشتری ها ارائه شده، در حالی که در صورت رسمی بودن می توانست چند شماره ثابت بدهد.
چهارم، آدرس ثبت شده به عنوان نشانی مرکز هم غیر واقعی بوده و وجود خارجی ندارد.
و بالاخره پنجم اینکه شماره حسابی اعلام نشده درحالی که اگر کار رسمی و قانونی باشد مشکلی برای اعلام وجود نداشت.
رشد این دست سایت های همسر یابی ( موقت و دائم ) اخیرا چشمگیر و قابل ملاحضه است.
با توجه به مشکلات ازدواج جوانان، این سایت ها می توانند به تهدیدی علیه بنیان خانواده و از آن مهلک تر دست آویزی برای وهن به اسلام گردد که لازم است با آنها برخورد جدی شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
رهاجون پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:51

خدا به دادشون برسه اونایی که تحقیق می کنند گاهی وقتا کارشون به جدایی میرسه اینا که دیگه تو دنیای مجازی این کار رو میکنند.

البته اینا به دنبال ازدواج موقت هستن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد