تغییرات فرهنگی!! در برنامه های شبکه من و بهاء(من و تو سابق)

تغییرات فرهنگی!! در برنامه های شبکه من و بهاء(من و تو سابق)

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:23

حالا شما مطمئن هستین که شطرنجی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در آینده معلوم میشه!

رهاجون پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:45

بعید می دونم ..............

این شبکه مشکلات زیادی در ..... داره در آینده معلوم میشه...

ندا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:10

میگم ما که هرچی من و تو نگاه می کنیم چیز بدی که نیاز به شطرنجی کردن داشته باشه توش نمی بینیم. نکنه دوستان شبکه دیگه ای رو نگاه می کنن بجای من و تو!!!!!!!!!!1

بعد یه چیز دیگه
خیلی کم پیدا شدین دیگه سری به ما نمی زنین و ما رو از نظرات خودتون بهره مند نمی کنین اهورا خان!

راستشو بخوای تا حالا این شبکه و اون شبکه ها رو تا حالا ندیدم که بخوام قضاوت کنم ولی بنظر شبکه مشکل داری هستش!

یه مدت نبودم ولی به هر روز سر میزنم چند بار سعی کردم نظر بدم یا مشکل از سیستم منه یا از وب شما نشد که نشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد