ورود نسخه قاچاق فیلم «خصوصی» به شبکه زیرزمینی!

ورود نسخه قاچاق فیلم «خصوصی» به شبکه زیرزمینی!

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

در حالی که دبیر ستاد مبارزه با محصولات قاچاق شبکه نمایش خانگی ادعا کرده که هیچ اطلاعی از ورود نسخه قاچاق فیلم «خصوصی» به شبکه زیرزمینی عرضه محصولات فرهنگی ندارد اما تازه ترین شنیده ها حکایت از آن دارند که این فیلم به صورت قاچاق نه فقط در تهران بلکه در تعدادی از مراکز استانهای ایران نیز توزیع شده است.

نسخه قاچاق «خصوصی» که دقیقا منطبق است با همان نسخه ای که نوروز امسال روی پرده رفت و بعد از حدود سه هفته توقیف شد کیفیتی در حد وی.سی.دیهایی دارد که در شبکه نمایش خانگی عرضه می شوند.

جالب اینجاست که در بالای سمت چپ تصاویر این فیلم، یک باکس فلو(تار شده) به چشم می خورد که احتمالا نوشته زیر این باکس مشخص کننده کانال ورود این فیلم به شبکه زیرزمینی است!

به نظر می رسد نسخه قاچاق «خصوصی» همان نسخه ای است که از طریق تهیه کننده کار برای بررسی در اختیار برخی از جریانهای مخالف فیلم قرار گرفته بود اما دست اندرکاران پویافیلم این مساله را تایید نکرده اند.

با این حال آنچه حائز اهمیت است این است که علیرغم توقیف این فیلم حالا نسخه قاچاق «خصوصی» با تیراژ میلیونی در تهران و شهرهای مختلف ایران در حال فروش است. گزارشها حاکی از آن است که بسیاری از ویدیوکلوبهای شهرهایی مانند اصفهان، شیراز، تبریز و اهواز ابایی از این ندارند که نوشته ای با این مضمون که «زندگی خصوصی رسید» را در پشت شیشه های خود الصاق کنند! جدا از دستفروشان و ویدیوکلوبها هستند تعدادی سایت اینترنتی که نسخه قاچاق این فیلم را به رایگان برای دانلود عرضه می کنند.

جالبتر اینکه بسیاری از مخاطبان عام فیلم از شعارهای سیاسی لحاظ شده در آن و به خصوص مباحثی که از زبان کاراکتر «حاج داوود» بیان می شود خوششان آمده ضمن اینکه بخش ابتدایی فیلم که شمایلی از رفتارهای افراطی کاراکتر «ابراهیم کیانی» به نمایش گذاشته می شود، از دیگر بخشهای مطلوب مخاطب عام بوده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
رهاجون پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:58

این فیلم اصلا ارزش دیدن نداره.......

البته یه بار دیدنش ضرر نداره ! ببیند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد